اعلام آغاز به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر

به گزارش مجله بوشهری ها، ایسنا/ براساس سخنان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، آغاز به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر صورت می گیرد.

اعلام آغاز به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر

داستان چیست؟

هما خورشیدی از بازگشایی تدریجی تاسیسات گردشگری در یزد اطلاع داد و اظهار کرد: به دلیل انجام سفرهای کاری یا اضطراری افراد مانند سفرهای درمانی، مراکز اقامتی به منظور استفاده مسافران از خدمات رسمی گردشگری و جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز به تدریج بازگشایی می شوند.

وی در رابطه با افزایش سفر در آستانه عید فطر توضیح داد: فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری با هدف بهرمندی افراد از سفرهای هوشمندانه و استفاده از خدمات رسمی گردشگری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شروع خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از الزام ثبت نام تمام مراکز گردشگری شامل مرامز اقامتی مانند هتل ها و بومگردی ها اطلاع داد و گفت: این مراکز ملزم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری از این وزارت به منظور رعایت نکات بهداشتی هستند.

خورشیدی در انتها اعلام نمود: مراکز گردشگری روباز و مناطق طبیعت گردی نیز با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت خواهند بود.

منبع: همگردی
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 984

به "اعلام آغاز به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آغاز به کار صنعت گردشگری یزد در آستانه فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید