اسکان اضطراری 500 توریست در جزیره هرمز

به گزارش مجله بوشهری ها، 500 گردشگر در جزیره هرمز به خاطر طوفانی بودن دریا و تعطیلی تردد دریایی بین جزیره هرمز و بندرعباس اسکان داده شدند.

اسکان اضطراری 500 توریست در جزیره هرمز

در پی طوفانی بودن دریا و تعطیلی تردد دریایی بین جزیره هرمز و بندرعباس 500 نفر از گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات به این جزیره سفر کرده بودند، در جزیره هرمز با مدیریت و برنامه ریزیی و همکاری مردم جزیره و مسئولان استانداری، فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی، گردشگران در بوم گردی ها و اماکن در نظر گرفته شده، اسکان داده شدند.

سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز گفت:

طوفان شامگاه یکشنبه شماری از گردشگران را در جزیره هرمز ماندگار کردو اسکان اضطراری 500 گردشگر خارجی و ایرانی هم زمان با آغاز بارش های سهمگین در خلیج فارس با همکاری شهروندان هرمزی و ستاد تسهیلات سفر هرمز انجام شد.

به گفته نماینده سیاسی دولت در هرمز، گردشگرانی که در جزیره ماندگار شده بودند، با بازگشایی تردد دریایی، جزیره هرمز را به سمت بندرعباس و قشم بدون هیچ مسئله ای به مقصدهای خود ترک کردند.

حسینی بیان داشت:

هموطنان عزیزمان از استان های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، بوشهر، یزد و هرمزگان برای بازدید از مکان های گردشگری هرمز به این جزیره سفر کرده بودند.

همچنین گردشگرانی از کشورهای اسپانیا، ژاپن، آلمان و فرانسه در بین این مسافران به چشم می خورد.

شهروندان جزیره هرمز برای اسکان گردشگران و مسافرانی در جزیره هرمز با بخشداری هرمز همکاری تنگاتنگی داشته و منازل مسکونی خود برای اسکان این گردشگران مهیا و در اختیار بخشداری هرمز قرار دادند.

مسئول ستاد خدمات سفر هرمز گفت:

قریب به 58 گردشگر به طور رایگان در اقامتگاه های بوم گردی اسکان و از آن ها پذیرای شد و هیچ مسافری در جزیره سرگردان و نگران نبود.

وی افزود:

پس از بازگشایی تردد دریایی و خروج مسافران با رضایت و بدون هیچ مسئله ای صورت گرفت.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1957

به "اسکان اضطراری 500 توریست در جزیره هرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان اضطراری 500 توریست در جزیره هرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید