اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در اصفهان

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای از فردا یکم خردادماه به طور رسمی در مناطق یک، پنج و شش اصفهان شروع خواهد شد.

اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در اصفهان

به گزارش از ،داریوش امانی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای از فردا به طور رسمی در مناطق یک، پنج و شش اصفهان با هدف کاهش بار ترافیک شهری و تخلفات ایستایی از جمله پارک دوبل، صرفه جویی در زمان، عدالت اجتماعی در راستای استفاده از فضا های شهر، رونق کسب و کار های مجاور خیابان به دلیل فرصت پارک برای افراد بیشتر اجرا می گردد.

داریوش امانی اضافه کرد: این طرح در 13 خیابان شمس آبادی، طالقانی، شیخ بهایی، کاشانی، شیخ صدوق میانی و جنوبی، چهارباغ بالا، خیابان توحید شاقتصادی، میانی و جنوبی، نظر شرقی و غربی و نیکبخت از فردا ساعت هفت صبح تا 21 شب به غیر از روز های تعطیل اجرا می گردد.

او گفت: با اجرا شدن این طرح نه تنها ارتباط اقتصادی مستقیم بین پارکبان با راننده قطع می گردد، بلکه به تجهیزات هزینه ساز و کم اثری همچون پارکومتر هم احتیاج نخواهد بود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: از جمله مزایای این طرح هوشمند، توانایی ثبت لحظه ای پلاک ماشین، اتصال به دیتا بیس و جریمه متخلف در همان لحظه، امکان مدیریت نیم ساعت رایگان اول برای هر پلاک در یک خیابان و در یک روز، امکان اتصال و ارائه سرویس به سامانه تشخیص و صدور جریمه الکترونیک با درصد خطایی نزدیک به صفر است.

داریوش امانی گفت: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای، متقاضیان ضروری است برای ثبت نام و درج مشخصات خودرو به سامانه park.mytraffic.ir مراجعه نموده و از سه طریق اصفهان کارت، پرداخت اینترنتی در سایت مربوطه و اپلیکیشن اصپارک هزینه خود را پرداخت نمایند.

او با اشاره به اینکه اطلاعات مدت پارک خودرو و هزینه آن را خودرو های مجهز به دوربین که در طول روز معابر را کنترل می نمایند، ثبت و محاسبه می گردد و هزینه آن به صورت اتوماتیک از حساب شخص در سامانه برداشت خواهد شد اضافه کرد: در صورت پرداخت نشدن هزینه، جریمه به صورت آنلاین به وسیله ارسال پیغام کوتاه به مالک خودرو اطلاع داده می گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان تاکید نمود: شهروندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 34035 و یا نشانی اینترنتی park.mytraffic.ir مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 954

به "اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید