آمار مبتلایان به کرونا در هند از 7 میلیون نفر گذشت

به گزارش مجله بوشهری ها، بر اساس آخرین داده های وزارت بهداشت هند، این کشور روز یکشنبه 75 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را به ثبت رساند و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این ویروس در هند، به بیش از هفت میلیون نفر رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در هند از 7 میلیون نفر گذشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش شبکه خبری ایندیا تودی، این درحالی است که آمریکا با داشتن بالاترین موارد ابتلا به کرونا در دنیا، تا به امروز 7 میلیون و 670 هزار مورد را به ثبت رسانده است.

اما کارشناسان معتقدند که تعداد مبتلایان به کرونا در هند بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است، زیرا در این کشور با جمعیت یک میلیارد و 300 میلیون نفری، تست گیری کرونا در مناطق پر جمعیت و شهرهای شلوغ بسیار کمتر از کشورهای دیگر است.

کارشناسان تا به امروز آزمایش های آنتی بادی زیادی در میان جمعیت هند انجام داده اند که نشان می دهد تعداد بسیار بیشتری به ویروس کووید-19 مبتلا شده اند.

داده های وزارت بهداشت هند نشان می دهد که تا روز یکشنبه مجموعا 108 هزار و 334 نفر در این کشور قربانی کرونا شده اند. این آمار بسیار پایین تر از قربانیان کرونا در آمریکا و سایر کشورها با آمار بالای ابتلا به این ویروس می باشد. در آمریکا تا به امروز 214 هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند درحالی که در برزیل نیز 150 هزار نفر قربانی این بیماری شده اند.

از جمله دلایل آمار پایین قربانیان کرونا در هند می توان به جمعیت جوان، سیستم ایمنی قوی به دلیل وجود سایر بیماری ها و عدم گزارش صحیح اشاره نمود.

ادامه فرایند ابتلا به کرونا در هند درحالی صورت می گیرد که دولت این کشور به دنبال کاهش محدودیت های کرونایی جهت احیای اقتصاد هند است.

با وجود اخطارهای مکرر دولت هند، هنوز هم بسیاری از مردم در خیابان های شهرهای عظیم و کوچک از ماسک استفده نمی نمایند.

نارندرا مودی نخست وزیر هند هفته گذشته با شروع یک پویش همگانی مردم این کشور را به پوشیدن ماسک، حفظ بهداشت دست ها و فاصله گذاری اجتماعی تشویق کرد.

با این حال جشن های عظیم هند از جمله جشن دیوالی در حال نزدیک شدن است و بسیاری از کارشناسان و پزشکان هندی نگران افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا به دلیل این بیماری هستند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1144

به "آمار مبتلایان به کرونا در هند از 7 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در هند از 7 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید