کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار با چک بی محل

به گزارش مجله بوشهری ها، فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از کشاورزان با ارائه چک های بی محل در فریدونکنار اطلاع داد.

کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار با چک بی محل

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران مازندران سردار مرتضی میرزایی از کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی از کشاورزان با ارائه چک های بلامحل در فریدونکنار اطلاع داد و اضافه کرد: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضائی و انتظامی شهرستان فریدونکنار مبنی بر خرید برنج و محصولات کشاورزی آنان با ارائه چک های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

وی، اضافه کرد: متهم با حضور در روستاهای آن شهرستان و ترغیب کشاورزان، اقدام به خرید برنج از آنان با استفاده از چک های مدت دار نموده بود که پس از گذشت ماه ها از سر رسید چک های ارائه شده هیچ گونه اقدامی از طرف متهم برای پرداخت وجه صورت نگرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، توضیح داد: پس از هماهنگی های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم در بازپرسی های به عمل آمده تا به امروز به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از 15 نفر از کشاورزان و متصدیان کارخانجات شالیکوبی در آن شهرستان اعتراف کرد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به شهروندان و کشاورزان استان توصیه کرد: از فروش محصولات کشاورزی و هرگونه معامله با افراد ناشناس و قبول چک و یا ضمانت نامه های فاقد اصالت از آنان خودداری نمایند.

وی با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی از سوی شهروندان، از آنان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به پلیس 110 یا مراجع قضائی اعلام دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1647

به "کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار با چک بی محل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در فریدونکنار با چک بی محل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید