چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟

به گزارش مجله بوشهری ها، اداره، جای کار کردن است و معمولا استایلی رسمی می طلبد، اما وقتی که ساعت ها در اداره یا هر محل کار دیگری حضور دارید، نمی توانید تمام مدت، لباس رسمی و دست وپاگیر خود را تحمل کنید.

چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟

بوت، یکی از مهم ترین آیتم های استایل پاییز و زمستانه مردانه است. ترکیب بوت مردانه و شلوار جین در کنار یکدیگر، هم می توان استایل کژوآل ساخت، هم کاری و هم اسمارت کژوآل. در این مطلب خبرنگاران چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟ را باهم خواهیم دید. با ما همراه باشید.

چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟

سرتاپا مشکی

از آنجا که این استایل، تنوع زیادی دارد، بسیار مناسب موقعیت های اجتماعی مختلف است؛ از کت چرم، شلوار جین مشکی و بوت چرم چلسی مشکی گرفته تا شلوار جین مشکی و یقه اسکی، بوت رسمی و شاید یک اورکت مشکی یا حتی لباس های لایه لایه مشکی برای روزهای سرد زمستانی.

پوشش بیزینس کژوآل (کاری راحت)

اداره، جای کار کردن است و معمولا استایلی رسمی می طلبد، اما وقتی که ساعت ها در اداره یا هر محل کار دیگری حضور دارید، نمی توانید تمام مدت، لباس رسمی و دست وپاگیر خود را تحمل کنید. بوت چلسی یا دربی بهترین انتخاب است و می توانید آن را همراه با شلوار جین تیره رنگ بپوشید و یک کت تک شیک و زیبا با توناژ رنگی تیره تر با آن ست کنید.

استایل ساده و مینیمال

ساده بپوشید، یک تیشرت ساده باکیفیت و جنس خوب، سوییشرت یا بلوز بافتنی یقه گرد، شلوار جین مشکی و بوت. اگر به سراغ چنین استایلی می روید، از پوشیدن لباس هایی با طرح لوگوی بزرگ و استفاده از اکسسوری زیاد بپرهیزید ودرعوض تمیز و شیک بپوشید.

آیا پاچه شلوار را درون بوت بگذارم یا خیر؟

بهتر است بدانید که تنها در یک صورت می توانید این کار را انجام بدهید؛ آن هم وقتی که شلوار راسته گشاد و بوت ارتشی پوشیده اید؛ در غیر این صورت، یا شلوار کوتاه تری بپوشید که مماس با بوت قرار بگیرد یا پاچه شلوار را با روش های درست تا بزنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی شلوار جین مشکی مردانه را چگونه بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1216

به "چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بوت مردانه را با شلوار جین ست کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید