سرانجام نام نویسی از کاندیداهای تنیس روی میز بدون احراز هویت!

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، تنیس روی میز از جمله فدراسیون هایی است که برگزاری انتخابات و انجام پروسه لازم برای آن در برنامه وزارت ورزش قرار گرفته است.

سرانجام نام نویسی از کاندیداهای تنیس روی میز بدون احراز هویت!

این پروسه از 19 آذرماه با نام نویسی از متقاضیان ریاست شروع شد و بعد از سپری شدن 10 روز کاری، امروز دوشنبه به خاتمه می رسد این در حالی است که اصلا معین نیست چه افرادی برای ورود به انتخابات تنیس روی میز و تصدی ریاست آن ثبت نام نموده اند!

طی روزهای گذشته از طرف فدراسیون تنیس روی میز هیچ گونه اطلاع رسانی رسمی مبنی بر ثبت نام کاندیداها انجام نشد. پیگیری چندباره خبرنگاران هم در این زمینه هم به نتیجه ای نرسید.

به گفته پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز، بهنام حبیب زاده سرپرست این فدراسیون دستور داده که تا زمان خاتمه مهلت قانونی نام نویسی از کاندیداها در رابطه با آنها و ثبت نام های قطعی اجرا شده هیچ گونه اطلاع رسانی انجام نگردد.

اینکه سرپرست فدراسیون تنیس روی میز چرا و بر اساس کدام قانون این شیوه پنهان کاری را در پیش گرفته معین نیست به خصوص که نام نویسی از کاندیداها به عنوان اولین مرحله از انتخابات هر فدراسیون از کمترین حساسیت ممکن برخوردار است و باید با آزادی عمل برای کسانی که متقاضی ریاست هستند و همچنین در شفافیت کامل به انتها برسد.

پیمان حسنی در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه گفت: در خصوص فدراسیون تنیس روی میز و انتخابات آن حساسیت هایی وجود دارد. به همین دلیل سرپرست فدراسیون تاکید و دستور اینچنینی داشته تا مانع افزایش حساسیت ها گردد.

این صحبت دبیر فدراسیون تنیس روی میز در حالی مطرح شده که دوره ریاست مهرداد علی قارداشی 16 آبان ماه به خاتمه رسید، 2 آذرماه بهنام حبیب زاده به عنوان سرپرست انتخاب شد، 6 آذرماه با برگزاری مراسم معارفه وی مدیریت این فدراسیون را عهده دار شد و 12 روز بعد از آن هم نام نویسی از متقاضیان ریاست شروع شد.

از این حیث تمام امور مربوط به انتخابات فدراسیون تنیس روی میز، سرِ وقت انجام شد و بنابراین تنش و حساسیتی ایجاد ننموده است. البته قاعدتا حساسیتی میان خودِ اهالی تنیس روی میز و بابت مشخص رئیس آینده این رشته وجود دارد که طبیعی است و در همه رشته ها و فدراسیون ها دیده می گردد. بنابراین اقدام انجام شده در رابطه با معرفی نکردن کاندیداهای ثبت نام شده چیزی نیست جز عدم شفافیت از اولین گام انتخابات که خود عامل ایجاد حساسیت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 563

به "سرانجام نام نویسی از کاندیداهای تنیس روی میز بدون احراز هویت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نام نویسی از کاندیداهای تنیس روی میز بدون احراز هویت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید