طالبان: دولت کابل با ترورهای هدفمند نمی تواند مانع اخراج اشغالگران گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، طالبان با متهم کردن دولت افغانستان به انجام ترورهای هدفمند تاکید نمود که کابل با این اقدامات نمی تواند مانع خروج نظامیان خارجی و استقرار نظام اسلامی گردد.

طالبان: دولت کابل با ترورهای هدفمند نمی تواند مانع اخراج اشغالگران گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دریا بیشتر بدانید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، طالبان با انتشار مطلبی در وبسایت رسمی این گروه با ادعای اینکه دولت افغانستان مسئول انجام قتل های زنجیره ای اخیر و حذف چهره های مهم و با نفوذ است، خطاب به مقامات افغان تاکید نمود که با این اقدام نمی توانید از اخراج اشغالگران و برقراری نظام اسلامی جلوگیری کنید.

مطلب می افزاید که دولت افغانستان با انجام ترورهای هدفمند کوشش دارد تا اذهان کشورهای خارجی را به عدم خروج از افغانستان و زمینه سازی برای دوام اشغال است.

طالبان پیش از این هم دولت افغانستان را به تخریب فرایند صلح و ترورهای هدفمند متهم نموده بود تا از این طریق برای بقا در قدرت کوشش کند.

این گروه مدعی است که دولت افغانستان کوشش دارد از این طریق به جهانیان نشان بدهد که شرایط افغانستان دارد از کنترل خارج می گردد و نیروهای خارجی نباید براساس برنامه اعلام شده از افغانستان خارج شوند.

این در حالی است که دولت افغانستان طالبان را مسئول ترورهای هدفمند و حملات اخیر علیه غیرنظامیان می داند، از سوی دیگر هم سازمان ملل گروه طالبان را عامل بیشترین تلفات غیرنظامیان می داند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1655

به "طالبان: دولت کابل با ترورهای هدفمند نمی تواند مانع اخراج اشغالگران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان: دولت کابل با ترورهای هدفمند نمی تواند مانع اخراج اشغالگران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید