ضریب اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد در تابستان 97 به 90درصد رسید

به گزارش مجله بوشهری ها، نماینده هتلداران استان کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه گردشگری این استان گفت: در تابستان امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران و گردشگران روبه رو شدیم و ظرفیت بیشتر مراکز اقامتی استان به 90درصد رسید.

ضریب اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد در تابستان 97 به 90درصد رسید

مجتبی جعفری کننده هتلداران استان کهگیلویه و بویر احمد در کارگروه گردشگری این استان، امروز شنبه 31 شهریور با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای رونق گردشگری تابستانی در این استان گفت: خوشبختانه برگزاری برخی از جشنواره های زیبا در کهگیلویه و بویراحمد باعث شد تا امسال شاهد استقبال مسافران تابستانی از این استان باشیم.

او افزود: جاذبه های طبیعی بی نظیر در کهگیلویه و بویر احمد باعث شده است تا در فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی به این استان سفر کنند و علاوه بر یاسوج در سایر شهرها نیز شاهد افزایش حضور گردشگران در فصل تابستان بودیم.

جعفری افزود: از ابتدای تابستان بیش از 3میلیون گردشگر داخلی و 2هزار گردشگر خارجی در مراکز اقامتی استان اقامت داشتند که نسبت به سال گذشته از رشد کمی و کیفی برخوردار است.

کننده هتلداران استان کهگیلویه و بویر احمد در کارگروه گردشگری این استان ادامه داد: ضریب اشغال در مراکز اقامتی این استان در تابستان امسال به 90 درصد رسید و این در حالی است که ظرفیت سایر مراکز اسکان از جمله پارک ها و کمپ ها نیز تکمیل شد.

مدیر هتل جهانگردی یاسوج افزود: به طور میانگین هر گردشگر در تابستان امسال، سه شب در مراکز اقامتی و هتل های استان اقامت داشته است.

جعفری خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از گردشگران که برای اولین بار به یاسوج آمده بودند، با دیدن زیبایی های طبیعی، جاذبه های گردشگری دوست داشتنی، مراسم و سنت های زیبای مردم و مهمان نوازی آن ها، برای سفر خود به این استان در سال بعد از برنامه ریزی کرده اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 187

به "ضریب اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد در تابستان 97 به 90درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد در تابستان 97 به 90درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید