سامسونگ به فروش بالای مدل استاندارد گلکسی S22 امید زیادی دارد

به گزارش مجله بوشهری ها، سامسونگ اوایل 2022 از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد و طی هفته های گذشته اطلاعات زیادی درباره این گوشی ها فاش شده است. حالا طبق یک گزارش تازه، مدیران سامسونگ فکر می کنند مدل استاندارد S22 پرفروش ترین مدل این خانواده خواهد بود.

سامسونگ به فروش بالای مدل استاندارد گلکسی S22 امید زیادی دارد

در گزارش خبرگزاری The Elec آمده که گلکسی S22 حداقل نیمی از ظرفیت تولید گوشی های این سری را به خود اختصاص خواهد داد. گفته می شود 20 درصد ظرفیت تولید مربوط به S22 پلاس خواهد بود و مدل اولترا هم حدود 20 تا 30 درصد از این ظرفیت را از آن خود خواهد کرد.

طبق گزارش های منتشر شده، مدل استاندارد S20 حدود 40 درصد از ظرفیت تولید این سری را در اختیار داشت و سامسونگ حدود 40 تا 50 درصد ظرفیت تولید را به مدل پلاس اختصاص داد. در نهایت هم حدود 10 تا 15 درصد ظرفیت تولید مربوط به مدل اولترا بود. از طرف دیگر مدل استاندارد S21 حدود 40 درصد ظرفیت تولید را در اختیار داشت و ظرفیت تولید مدل­ های پلاس و اولترا هم حدود 30 درصد بودند.

گفتنی است سامسونگ برای سری S22 ساخت حدود 20 میلیون واحد را برنامه ریزی کرده ولی گویا سامسونگ برای سری S21 ساخت 30 میلیون واحد را هدف قرار داده بود.

با توجه به اینکه سامسونگ می خواهد میزان تولید مدل استاندارد S22 را افزایش دهد، احتمال کاهش قیمت آن نسبت به نسل قبلی وجود دارد. در همین زمینه می توانیم به شایعه های مربوط به لغو ساخت گلکسی S21 فن ادیشن هم اشاره کنیم. اگر گلکسی S22 واقعا نسبت به نسل قبلی خود ارزان تر باشد، می تواند جای خالی S21 فن ادیشن را هم پر کند.

روی هم رفته با وجود اینکه گوشی های پایین رده و میان رده سامسونگ در بازارهای مختلف با استقبال زیادی روبه رو می شوند، ولی سامسونگ در زمینه گوشی های پرچم دار با کاهش فروش روبه رو شده و باید ببینیم آیا رویکرد نو این شرکت جواب می دهد یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1779

به "سامسونگ به فروش بالای مدل استاندارد گلکسی S22 امید زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به فروش بالای مدل استاندارد گلکسی S22 امید زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید