تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی

به گزارش مجله بوشهری ها، رئیس کمیسیون مالی مجلس با بیان اینکه پرداخت سهام به حدود 3 میلیون و 600 هزار جامانده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مراحل پایانی است، گفت: 12 تا 15 میلیون جامانده دیگر داریم که بازنشستگان، کارگران فصلی و ساختمانی در اولویت آن قرار دارند.

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی

به گزارش تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین شرایط جاماندگان سهام عدالت گفت: مجلس سال گذشته دولت را مکلف کرد که در امسال به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سهام عدالت بدهد.

وی با بیان اینکه پرداخت سهام به حدود 3 میلیون و 600 هزار جامانده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مراحل پایانی است، اظهار داشت: علاوه بر این 12 تا 15 میلیون نفر جامانده دیگر از سهام عدالت هستند که بازنشستگان، کارگران فصلی و کارگران ساختمانی در اولویت آن قرار دارند.

رئیس کمیسیون مالی، ادامه داد: البته لیست کامل گروه های اولویت دار جامانده از دریافت سهام عدالت در آیین نامه دولت آمده و اگر این آیین نامه به تصویب هیئت دولت برسد، پس از نهایی شدن پرداخت سهام به جاماندگان تحت پوشش نهاد های حمایتی، سال آینده به جای مانده مشمولان نیز معین تکلیف خواهند شد.

پورابراهیمی، درباره بعضی اظهارنظرات از سوی مسئولان مالی دولت مبنی بر عدم وجود سهام کافی برای اهدا به سایر جاماندگان سهام عدالت گفت: به هر حال این موضوع، چالشی است که وجود دارد و ما در سال آینده در نظر داریم تا این مسئله را با حضور مسئولان دولت به دقت مورد ارزیابی قرار دهیم تا در نهایت تعیین گردد آیا امکان اختصاص سهام به سایر جاماندگان وجود دارد یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2171

به "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در مراحل پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید