برترین سایت های فراوری محتوا

به گزارش مجله بوشهری ها، محتوا یکی از مهم ترین قسمت هایی است که هرشخصی باید برای ارتقای کیفیت آن کوشش کند. اما گاهی پیش می آید که فراوری کردن بعضی از محتوا ها از اختیار ما خارج می گردد. مانند نوشتن بعضی محتواهای حرفه ای و تخصصی.

برترین سایت های فراوری محتوا

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علت اهمیت یک محتوا :

محتوا یکی از مهم ترین قسمت هایی است که هرشخصی باید برای ارتقای کیفیت آن کوشش کند. اما گاهی پیش می آید که فراوری کردن بعضی از محتوا ها از اختیار ما خارج می گردد. مانند نوشتن بعضی محتواهای حرفه ای و تخصصی. به همین دلیل بعضی شرکت ها با استخدام نویسنده هایی در زمینه های مختلف و فراوری کردن محتواهای خوب این مشکل را برای شرکت ها رفع نموده اند. شرکت فراوری محتوا با برند های دیگر همکاری می نماید تا یک استراتژی هدفمندی را برای بازاریابی دیجیتال یک برند ایجاد کند.

یکی از کارهایی که یک شرکت فراوری کننده محتوا باید انجام دهد تعامل درست و روابط عمومی خوب است.

4 مورد از برترین سایت های فراوری محتوا :

CLICKGIANT

یک شرکت بازاریابی محتوا است که در چارلستون در سال 2011 تاسیس شد. این شرکت رنکینگ و ترافیک طبیعی سایت را به وسیله سئو بهبود می بخشد و بعلاوه باعث بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل می گردد .بعلاوه در زمینه توسعه وب و رسانه های اجتماعی فعالیت دارد و می تواند به برندهای دیگر در این زمینه یاری کند.

نمونه پروژه :

Clickgiant با یاری یک جواهرسازی به ارتقا مشتری خود یاری کرد تا بتواند با حضور آنلاین در صنعت رقابتی خود به موفقیت و رشد برسدClickgiant. جستجوی ارگانیک را ارائه داد و سپس وب سایت این مشتری خود را برای این که در ابتدا، هنگام جستجوی گوگل عملکرد بهتری داشته باشد ،درباره بازار رقابتی موجود در این زمینه دست به تحقیق زد، سپس با ایجاد یک فهرست از کلمات کلیدی توانست ترافیک طبیعی جستجوی این سایت را با ضریب 90 افزایش دهد.

گروه استراتژی ارتباطات

COMMUNICATION STRATEGY GROUPS(CSG)

گروه استراتژی ارتباطات CSG یک شرکت ارتباطات و بازاریابی محتوا می باشد که در سال 2004 تاسیس شد و آدرس اصلی آن در دنور، کولو می باشد. این تیم 35 نفره در زمینه بازار های میانی، شرکت های سازمانی در آموزش، خدمات اقتصادی و صنایع بهداشتی و استراتژیCSG در روابط عمومی ، بازاریابی محتوا و مشاوره تجاری تخصص دارد و با مشتریان خود همکاری می نماید .

نمونه پروژه :

یک شرکت بازنشستگی برای بدست آوردن پشتیبانی از فعالیت های مختلف در روابط عمومی و استعلام از رسانه ها با گروه استراتژی ارتباطات CSGهمکاری کرد. گروهCSG خدماتی چون جستجو ، نوشتن و آموزش رسانه ای را به این شرکت ارائه داد.

رئیس این شرکت بازنشسته در خصوص این گروه می گوید تیمCSG بسیار فعال بود و به گونه ای با ذینفعان داخلی کار می کرد تا آنچه را که در زمان مناسب به آن احتیاج داشتیم بدست آوریم.

volume nine

شرکت volume nine یک شرکت بازاریابی دیجیتال مارکتینگ است که در دنورتاسیس شده است. این شرکت متخصص در بازاریابی موتورهای جستجوگر سئو و بازاریابی محتوا است. این تیم با طیف گسترده ای از صنایع تجاری تجربه دارد و از سال 2006 به 1000 مارک تجاری در بخش تجارت الکترونیکی B2B و CPGخدمت نموده است.

نمونه پروژه :

Volume nineیک شرکت عظیم پوشاک را با یک نام تجاری تازه ایجاد کرد. Volume nineبا آگاهی از بهینه سازی رسانه های اجتماعی و دسترسی به حساب های اجتماعی این شرکت لینکداین محتواهای مربوط به آن را ارائه می داد. در نتیجه تمام کوشش آنها باعث شد که مشتری این شرکت پوشاک به وسیله شبکه های اجتماعی از صفر به 20000در ماه برسد.

مدیر ارشد این شرکت درباره vluome nine می گوید هر زمانی که ما با یک مسئله ای روبه رو می شدیم آن ها به سرعت این مشکل را رفع می ساختند.

Fractl

فراکتل یک آژانس بازاریابی و تبلیغات است که در سال 2012 تاسیس شده است و در زمینه افزایش آگاهی مشتری از نام تجاری، طراحی سایت، سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت می نماید.

نمونه پروژه :

فراکتل برای ایجاد لینک و افزایش آگاهی از برند با یک شرکت خدمات نرم افزاری تحت اسم سرویس همکاری کرد. فراکتل ، کمپین های لینک سازی را هم طراحی می کرد. روابط مداوم آنها با فراکتل هم اکنون به فراوری و خدمات محتوایی برای شرکت انجامیده است.

مدیر شرکت نرم افزاری درباره شرکت فراکتل چنین می گوید که پیدا کردن آژانس کاری که بتواند محصول خاصی را درک کند و بتواند عناصر پیشنهادی ما را در محتوا بگنجاند تا حدودی سخت است.

پیشنهاد می کنیم اگر تمایل دارید که از یک شرکت ایرانی بهره ببرید با تیم دیجیتال مارکتینگ بیزون در تماس باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1650

به "برترین سایت های فراوری محتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سایت های فراوری محتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید