اعلام آرای جدید کمیته انضباطی، شاهین، مس کرمان، استاداسدی و فکری محکوم شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه های شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان را به جریمه نقدی محکوم کرد.

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی، شاهین، مس کرمان، استاداسدی و فکری محکوم شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و استقلال جنوب تهران در حالی برگزار گردید که از سوی حمید انصاری، فیزیوتراپ تیم استقلال جنوب تهران تخلفاتی مبنی بر اینکه پس از به ثمر رسیدن گل تیم خودی، موجب تحریک تماشاگران تیم مقابل شد، سر زد. وی به همین دلیل به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل پرتاب بطری و فحاشی به داور توسط تماشاگران منتسب به این تیم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. محمود فکری، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز به دلیل رفتار غیرورزشی که سبب تشنج شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

علی اکبر استاداسدی، مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل اعترض به تصمیمات داور و اهانت به وی در دیدار برابر بادران تهران به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی در خصوص محرومیت قابل تجدیدنظر است).

دیدار تیم های مس کرمان و استقلال جنوب تهران در حالی برگزار گردید که از سوی نادر دست نشان، سرمربی تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اعتراضات مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد. محسن جعفری، تدارکات تیم مس کرمان نیز در انتها مسابقه به دلیل اهانت به داور بازی اخراج شد که وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم مس کرمان به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سیاوش عیاری، تدارکات تیم شهرداری تبریز در دیدار برابر فجرسپاسی شیراز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور که منجر به اخراجش شد و تمرد از دستور داور و رفتار غیرورزشی، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی در خصوص محرومیت قابل تجدیدنظر است).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 47

به "اعلام آرای جدید کمیته انضباطی، شاهین، مس کرمان، استاداسدی و فکری محکوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آرای جدید کمیته انضباطی، شاهین، مس کرمان، استاداسدی و فکری محکوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید