5 دقیقه برای صعود هلند کافی بود

به گزارش مجله بوشهری ها، هلند با تساوی 2-2 مقابل آلمان توانست چهارمین و آخرین تیم صعودنماینده به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا باشد. هلند تا دقیقه 85 از حریفش عقب بود، ولی توانست دو گل خورده را جبران کند و به لطف تفاضل گل بهتر از فرانسه در بازی های مستقیم صعود کند. پیش از این سه تیم پرتغال، انگلیس و سوئیس توانسته بودند به مرحله نهایی این مسابقات صعود نمایند.

5 دقیقه برای صعود هلند کافی بود

درباره لیگ ملت های اروپا بیشتر بخوانید:

  • پرتغال بدون رونالدو در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا
  • لیگ ملت های اروپا: صعود انگلیس، سقوط کرواسی
  • سوئیس بلژیک را نابود کرد

    آلمان از سه بازی قبلی یک امتیاز داشت و سقوطش به دسته دوم قطعی شده بود، ولی می خواست پرونده این مسابقات را در حضور تماشاگرانش با پیروزی ببندد. این تیم آغاز خیلی خوبی داشت و با گل دقیقه 9 ورنر و دقیقه 20 سانه پیش افتاد.

    لوو در این بازی تیمش را با خط دفاع سه نفره به زمین فرستاده بود و به لطف این تغییر ساختار دفاعی آلمان نسبت به بازی های قبلی استحکام بیشتری داشت. آلمان بعد از این دو گل هم توانست بازی را به خوبی کنترل کند و هلند که رایان بابل را هم در اواخر نیمه اول از دست داد، تیم بی آزاری به نظر می رسید.

    هلند هرچند برای صعود به تساوی احتیاج داشت، ولی در نیمه دوم هم توان تهدید دروازه نویر را نداشت و آلمان بازی را به خوبی کنترل نموده بود. لوو در این نیمه رویس و مولر را هم به زمین فرستاد و بازیکنانش چند بار فرصت زدن گل سوم را از دست دادند.

    هلند که چیزی برای از دست دادن نداشت، در اواخر بازی با نفرات بیشتری حمله می کرد و در دقیقه 85 توانست با شوت پرومس به گل اول برسد. این گل امید هلند برای زدن گل تساوی را بیشتر کرد. در این دقایق فان دایک، کاپیتان و مدافع این تیم به خط حمله رفته بود و همین بازیکن موفق شد گل دوم را بزند. در دقیقه 90 خط دفاع آلمان در دفع یک توپ بلند ناموفق بود و همین توپ در برگشت به محوطه جریمه به فان دایک رسید تا با یک بغل پا کار را تمام کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 9

به "5 دقیقه برای صعود هلند کافی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دقیقه برای صعود هلند کافی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید