316 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در تهران بستری شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 316 بیمار کرونایی در بخش های عادی و مراقبت ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شدند.

316 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در تهران بستری شدند

به گزارش خبرنگاران از فارس، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه خبر گفت: در مجموع کسانی که با تشخیص کرونا در استان تهران در بیمارستانها بستری شدند 254 بیمار در بخش عادی و 62 بیمار هم در بخش مراقبت ویژه بستری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع کسانی که به بخش های بهداشتی و درمانی مراجعه کردند 6.4 درصد از افراد نیازمند بستری بودند.

زالی گفت: سهم ترخیص هم ظرف 24 ساعت گذشته حدود 257 بیمار بوده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود: نسبت به روز گذشته در زمینه بستری در بخش ویژه تفاوتی را شاهد نیسیتم اما در بخش عادی 1.5 درصد رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: بالاترین میزان مراجعین ما بین 50 تا 59 سال سن داشته اند و رتبه دوم به بیماران با رده سنی بین 40 تا 50 سال مربوط می شده و در نهایت در رتبه سوم بیماران بین 60 تا 70 سال قرار دارند اما سهم بیماران زیر 40 سال و بالای 70 سال سهم اندکی بوده است.

زالی خاطر نشان کرد: در مورد مرگ و میر در طول دو ماه اخیر بالغ بر 90 درصد بیماران فوت شده یک بیماری یا چند عامل زمینه ای داشته اند و تنها ده درصد بیماران هیچ علت زمینه ای نداشتند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: اولین علت بیماری زمینه ای در تهران فشار خون، دومی دیابت، سومی وزن بالا چهارمی بیماری های قلبی و عروقی و در نهایت بیماران تنفسی شناسایی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1003

به "316 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در تهران بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "316 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در تهران بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید