113 مدرسه در آران و بیدگل به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، محمد معدندار در گفت وگو با خبرنگاران گفت: 113 آکادمی در آران وبیدگل از محل اعتبارات آموزش و پرورش و همچنین یاری خیرین به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند.

113 مدرسه در آران و بیدگل به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند

وی اضافه نمود: با کلاس های هوشمند شده سال جاری می توان گفت که بیش از 80 درصد مدارس ما به سیستم هوشمند مجهز شدند که این میزان می تواند در افزایش کیفیت آموزشی موثر باشد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به تاثیر هوشمند سازی مدارس در بهبود کیفیت آموزشی گفت: با تجهیز مدارس به سیستم هوشمند زمینه برای تنوع در آموزش یادگیرندگان و همچنین بروز استعدادهای خاص دانش آموزان فراهم می گردد.

وی هوشمند سازی مدارس را شامل کلاس های مجهز به سیستم دیتا شو و سایت های کامپیوتر مجهز عنوان نمود و گفت: تمامی مدارس تازه احداث شده نیز توسط نوسازی استان و خیران به سیستم هوشمند مجهز شدند.

معدن دار با اشاره به برنامه ریزی یکی از خیران آران و بیدگلی برای ایجاد مرکزی بهداشتی و درمانی برای رسیدگی به وضعیت دندان دانش آموزان ابتدایی در محدوده محیط آموزشی خیر ساز خود در سفید شهر گفت: این مرکز دندان پزشکی به همت خیر گرانقدر حسین برزویی در اموزشگاه بهاران ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 34

به "113 مدرسه در آران و بیدگل به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "113 مدرسه در آران و بیدگل به سیستم کاملا هوشمند آموزشی مجهز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید