یک سوم انگلیسی&zwnjها تمایل به تزریق واکسن کرونا ندارند

به گزارش مجله بوشهری ها، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که نزدیک به یک سوم از مردم انگلیس تمایلی به تزریق واکسن کروناویروس ندارند.

یک سوم انگلیسی&zwnjها تمایل به تزریق واکسن کرونا ندارند

به گزارش خبرنگاران، نتایج این نظرسنجی حاکیست بیش از یک سوم از مردم انگلیس اعلام کرده اند که با تزریق واکسن بیماری کووید-19 موافق نیستند.

نگرانی اصلی افرادی که با تزریق واکسن کروناویروس مخالفت دارند این است که این واکسن از ایمنی (48 درصد)، اثربخشی لازم (47 درصد) برخوردار نیست یا عوارض جانبی (55 درصد) به همراه دارد.

با این وجود انتشار این خبر مبنی بر اینکه انگلیس اولین کشوری است که واکسن کروناویروس شرکت فایزر (Pfizer) را تأیید کرده، امیدوارکننده بوده است به طوریکه 60 درصد مردم انگلیس تصور می کنند تا آوریل سال آینده واکسن این بیماری در دسترس آنان باشد.

تحقیقات جدید موسسه Opinium همچنین نشان می دهد که بیش از یک سوم از مردم انگلیس موافق هستند تا محدودیت های کرونایی در تعطیلات تسهیل شود. هرچند 32 درصد دیگر، مخالف تسهیل محدودیت ها هستند چرا که تصور می کنند با تسهیل محدودیت ها مجدد در ماه ژانویه قرنطینه سراسری اعمال خواهد شد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، همچنین تنها 10 درصد از مردم انگلیس ادعای وزیر بهداشت این کشور مبنی بر اینکه طرح برگزیت (Brexit) به انگلیس کمک کرده تا واکسن تولید کند، پذیرفته اند درحالیکه 24 درصد فکر می کنند این اقدام خود مانعی در راستا دستیابی به واکسن می تواند باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1311

به "یک سوم انگلیسی&zwnjها تمایل به تزریق واکسن کرونا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم انگلیسی&zwnjها تمایل به تزریق واکسن کرونا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید