گفت وگوی سفیر ایران با مقامات پارلمانی روسیه در خصوص ضرورت لغو تحریم های ایران

به گزارش مجله بوشهری ها، سفیر ایران در مسکو، خواهان تشدید حمایت مقامات دولتی و پارلمانی روسیه برای برطرف تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران شد .

گفت وگوی سفیر ایران با مقامات پارلمانی روسیه در خصوص ضرورت لغو تحریم های ایران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی تماس های جداگانه با اوماخانوف، معاون سنای روسیه، مارازوف، رئیس گروه دوستی سنا ، کاساچف، رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون و همچنین لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه گفت وگو کرد.

سفیر کشورمان در این گفت وگوها ضمن تشریح شیوع گسترده کروناویروس در ایران و کوشش های اجرا شده از سوی دولت و مردم ایران برای ریشه کن سازی این بیماری گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، ظرفیت های کشورمان به ویژه در بخش بهداشت و درمان را برای مقابله با این اپیدمی فراگیر کاهش داده و کسب و کارهای کوچک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

جلالی با بیان اینکه برای جلوگیری از این فاجعه انسانی که آثار زیانبارش متوجه کل منطقه و دنیا خواهد بود احتیاج به مساعی مشترک کشورها است خواهان تشدید حمایت مقامات دولتی و پارلمانی روسیه برای برطرف تحریم های یکجانبه آمریکا و یاری رسانی به مردم آسیب دیده شد.

مقامات پارلمانی روسیه نیز با تایید ضرورت برطرف تحریم های غیر قانونی و یکجانبه دولت آمریکا که مردم ایران را از دسترسی به منابع کافی درمانی محروم ساخته است و قول پیگیری این حق ملت ایران به وسیله مجامع بین المللی، بر تداوم یاری های انساندوستانه روسیه برای مقابله با این بیماری تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 805

به "گفت وگوی سفیر ایران با مقامات پارلمانی روسیه در خصوص ضرورت لغو تحریم های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی سفیر ایران با مقامات پارلمانی روسیه در خصوص ضرورت لغو تحریم های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید