گفتگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و تروئیکای اروپایی پیرامون ایران

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، امیلی هورن سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه شنبه (به وقت واشنگتن) در بیانیه ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در تماس تلفنی با یان هکر مشاور سیاست امنیتی و خارجی صدراعظم آلمان، امانوئل بون مشاور دیپلماتیک رئیس جمهوری فرانسه و استفان لوگروف مشاور امنیت ملی نخست وزیر انگلیس گفت وگو نموده است.

گفتگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و تروئیکای اروپایی پیرامون ایران

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هورن در ادامه گفت که سالیوان در این گفتگوها بر اهمیت ائتلاف دو سوی اقیانوس اطلس در مقابله با چالش های امنیت جهانی تأکید کرد و گفت که دولت بایدن به تعهدهای خود در زمینه همکاری نزدیک با متحدان اروپایی پایبند است.

به گفته این سخنگو، مشاور امنیت ملی همچنین محورهای نشست روز پنج شنبه خود با مقامات چینی که قرار است به اتفاق آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در آلاسکا برگزار گردد، به اطلاع شرکای اروپایی خود رساند.

امیلی هورن در ادامه اضافه کرد که چهار مشاور امنیت ملی در این گفت وگوی تلفنی درباره اولویت های دیگر نظیر افغانستان، ایران، لیبی، اوکراین و روسیه نیز با یکدیگر رایزنی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1513

به "گفتگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و تروئیکای اروپایی پیرامون ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و تروئیکای اروپایی پیرامون ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید