گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جوان ترین بسکتبالیست اعزامی ایران: هدفم کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات است، آرزو دارم، لژیونر شوم

به گزارش مجله بوشهری ها، رقیه امیری، جوا ن ترین بسکتبالیست اعزامی ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: به صد در صد آمادگی رسیده ام و امیدوارم در بازی های پاراآسیایی بتوانم در کنار هم تیمی هایم برای کشورمان افتخار کسب کنم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جوان ترین بسکتبالیست اعزامی ایران: هدفم کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات است، آرزو دارم، لژیونر شوم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی تابستانی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رقیه امیری گفت: اردوهای سختی را پشت سرگذاشتم و کوشش می کنم تا بهترین ورزشکار بسکتبال با ویلچر شوم.

وی تاکید نمود: فعالیت در این رشته را از دو سال گذشته شروع نموده و به طور حرفه ای این رشته را پیگیری کردم و انگیزه زیادی برای یاری به تیم دارم.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: از پنج ماه گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشته و کادر فنی کوشش های زیادی را برای آماده سازی این تیم نموده و فکر می کنم به آمادگی حداکثری رسیده ایم.

او با اشاره به تجربیاتی که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کسب نموده، افزود: در این مسابقات به عنوان ستاره بازی ها معرفی شدم و بسیار امیدوارم بتوانم راستا موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنم.

امیری نتایج مسابقات آسیا و اقیانوسیه را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در این رویداد دقت بیشتری روی عملکرد رقبایم داشتم مثل اینکه روزی چند ساعت تمرین و چند ساعت استراحت می نمایند و به طور کلی شرایط شان را آنالیز و سعی کردم همانند آنها پر کوشش و باانگیزه رفتار کنم.

بسکتبالیست جوان ایران اضافه نمود: به صد در صد آمادگی رسیده ام و امیدوارم در بازی های پارا آسیایی بتوانم در کنار هم تیمی هایم برای کشورمان افتخار کسب کنم. از طرفی آرزو دارم، با کوشش زیاد بتوانم ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن، لژیونر شوم.

او با اشاره به نخستین رقابت تیم ملی بسکتبال باویلچر در بازی های پاراآسیایی گفت: نخستین رقابت ما روز یکشنبه مقابل چین انجام خواهد شد که رقابت سختی پیش رو داریم، اما تیم ما بسیار باانگیزه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 575

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جوان ترین بسکتبالیست اعزامی ایران: هدفم کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات است، آرزو دارم، لژیونر شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، جوان ترین بسکتبالیست اعزامی ایران: هدفم کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات است، آرزو دارم، لژیونر شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید