کولی: اختلافم با استقلال را در رسانه ها حل نمی کنم

به گزارش مجله بوشهری ها، کولی، مربی سابق جامائیکایی استقلال به دلیل شرایط خاص این روزها به دلیل کرونا قصد ندارد شکایتش از استقلال را پیگیری کند.

کولی: اختلافم با استقلال را در رسانه ها حل نمی کنم

رضا حمیدی، در زمان مربیگری وینفرد شفر پای یک مربی جاماییکایی به نام میگوئل کولی به استقلال باز شد که گفته می شد مغز متفکر سرمربی آلمانی است و تمام امور تمرینی را نیز بر عهده دارد. کولی نیز بعد از جدایی، استقلال را با یک پرونده تازه در فیفا روبرو نموده است. او دوست ندارد درباره پرداخت نشدن دستمزدش خیلی صحبت کند و می گوید: این یک موضوع کاملاً شخصی میان من و باشگاه استقلال است و نمی خواهم این ماجرا به جای دیگری سرایت کند. من دوست ندارم چندان به این موضوع بپردازم و ترجیح می دهم مشکل بین من و باشگاه حل گردد.

کولی برای اینکه استقلال را زیر فشار نگذارد، دلایل جالبی دارد؛ نگرانی این روزهای من برای خانواده هایی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا عزیزان خود را از دست داده اند. می دانم بسیاری از طرفداران استقلال نیز درگیر این موضوع هستند و عزیزان خود را از دست داده اند. نگران آنهایی هستم که بعد از این ویروس زندگی یکسانی نخواهند داشت و شرایط برای شان عادی نخواهد شد.

او در انتها می گوید: من به رسانه ها احترام می گذارم اما به دنبال حل این مشکل به وسیله رسانه ها نیستم. می خواهم به وسیله کانال های صحیح این مشکل را رفع کنم. اینکه الان من چه می گویم یا باشگاه استقلال چه می گوید مهم نیست. حقیقتاً قلبم برای رنجی که مردم در این شرایط می کشند و ویروس کرونا همه جا را فرا گرفته به درد آمده است.

اظهارات کولی نشان می دهد باشگاه استقلال در روبروه با پرونده اقتصادی این مربی جاماییکایی مشکل آنچنانی پیش روی خود نخواهد داشت و بعید است کار به سختگیری ها و احتمالاً جرایمی از سوی فیفا کشیده گردد. ظاهراً کولی شرایط این روزها را درک می نماید و در کوشش است با باشگاه استقلال به تعاملی نتیجه بخش دست یابد. بدون شک اگر دیگر مربیان و بازیکنان که از استقلال شکایت نموده اند، همین رفتار را داشته باشند دردسر مدیران باشگاه استقلال نیز به حداقل خواهد رسید و استقلال زودتر پیروز به تسویه با طلبکاران خواهد شد. استقلال نزدیک به یک میلیون و 500هزار دلار بدهی دارد که این مبلغ با توجه به رشد دلار همیشه بیشتر می گردد. البته سعادتمند قول داده در زمان پیش رو تکلیف این پرونده ها را تعیین کند و بار بزرگی را از روی دوش باشگاه استقلال بردارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 874

به "کولی: اختلافم با استقلال را در رسانه ها حل نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولی: اختلافم با استقلال را در رسانه ها حل نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید