کارلوس: کار سختی برابر استقلال داریم

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی تیم فوتبال العین از دیدار با استقلال به عنوان یک بازی سخت نام برد و گفت: با توجه به فضایی که در استادیوم آزادی توسط طرفداران بوجود می آید مشتاق هستیم فوتبال بازی کنیم

کارلوس: کار سختی برابر استقلال داریم

به گزارش مهر، خوان کارلوس در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بازی در زمان مهمی برگزار می گردد و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند.

وی با اشاره به فضایی که در استادیوم آزادی وجود دارد گفت: می دانیم که طرفداران پرشماری به استادیوم خواهند آمد و شرایط ویژه ای بوجود خواهد آمد. در این فضا دوست داریم بازی کنیم چرا که فضای عجیبی بر استادیوم حاکم خواهد بود و یاری می نماید که فوتبال زیبایی را ببینیم.

وی ادامه داد: نتیجه بازی اول را واگذار نموده ایم و برای ماندن در کورس صعود ناچار هستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال العین در خصوص غیبت بازیکنان تیمش گفت: بازیکنانی که می خواهند خودشان را نشان دهند باید از این فرصت استفاده نمایند. بازیکنانی که همراه ما هستند جزو بهترین ها هستند و باید خودشان را در دیدار برابر استقلال نشان دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 78

به "کارلوس: کار سختی برابر استقلال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس: کار سختی برابر استقلال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید