کاخ سفید احتمال استعفای پامپئو را تکذیب کرد

به گزارش مجله بوشهری ها، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت پامپئو به وی گفته است که قصد ندارد در انتخابات سنا نامزد گردد و به همین دلیل همچنان وزیر خارجه آمریکا خواهد بود.

کاخ سفید احتمال استعفای پامپئو را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پس از آنکه رسانه های مختلف آمریکایی به نقل از منابع آگاه از احتمال کناره گیری مایک پامپئو وزیر خارجه این کشور خبر دادند، امروز یک مقام ارشد کاخ سفید گفت پامپئو قصد استعفا ندارد.

رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی کاخ سفید که با شبکه ای بی سی گفت وگو می کرد، در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا حاضر است در وزارت خارجه جایگزین پامپئو گردد، گفت: مایک پامپئو وزیر خارجه فوق العاده ای است. او یکی از بهترین انتخاب های رئیس جمهور برای کابینه بوده است. من از شغلی که دارم راضی هستم و امیدوارم که او نرود. من هر روز با رئیس جمهور کار می کنم و از جایگاهی که دارم راضی هستم.

او در خصوص شایعه احتمال استعفای پامپئو برای شرکت در انتخابات سنا، گفت: من حدودا دو شب پیش با او صحبت کردم، او گفت در انتخابات سنا نامزد نمی گردد و به عنوان وزیر خارجه باقی خواهد ماند.

این در حالی است که اخیرا گزارش های متعددی منتشر شده مبنی بر اینکه پامپئو به زودی وزارت خارجه آمریکا را ترک می نماید تا در انتخابات سنا شرکت کند.

روزنامه واشنگتن پست این هفته گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از حالا جست وجو برای یافتن جایگزین برای پامپئو را شروع نموده است. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 590

به "کاخ سفید احتمال استعفای پامپئو را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید احتمال استعفای پامپئو را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید