چرا حاشیه های پرسپولیس کمتر از استقلال است؟

به گزارش مجله بوشهری ها، به اعتقاد دروازه بان سال های دور پرسپولیس، سرخپوشان برخلاف رقیب سنتی خود اگر دچار حاشیه شوند، خیلی زود موضوع را حل و فصل می نمایند.

چرا حاشیه های پرسپولیس کمتر از استقلال است؟

بهروز سلطانی در آستانه دربی مرکز که ساعت 16:15 فردا (شنبه) برگزار می گردد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هر چند شرایط پرسپولیس در ابتدای فصل خیلی بد بود، اما حالا تیم دارد خودش را می شناسد و خوب کار می نماید. کفه ترازو اکنون به نفع پرسپولیس است و به نظر من اگر حاشیه خاصی پیش نیاید، پرسپولیس این بازی را خواهد برد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس، این تیم را تیم یکدستی دانست که حتی می تواند با اختلاف بیش از یک گل استقلال را ببرد و اضافه نمود: استقلال مسائل خاص خودش را دارد. آنها همواره حاشیه دارند. این حرف را صرفا به خاطر حاشیه های پیرامون استقلال نمی گویم، بلکه به لحاظ فنی هم پرسپولیس بهتر است. اگر اتفاق خاصی پیش نیاید و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشته باشد، پرسپولیس خیلی راحت این بازی را می برد.

سلطانی درباره علت کمتر بودن حواشی پیرامون پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک علی پروین در بین پیشکسوتان و یک کریم باقری در کادرفنی اش دارد. یعنی این تیم دارای بزرگترهایی است و پیشکسوتان از علی پروین و بازیکنان از کریم باقری و یحیی گل محمدی حرف شنوی دارند و آنها اجازه نمی دهند اگر حاشیه ای هم ایجاد شد، دردسرساز گردد. هر مسئله ای که پیش بیاید خیلی زود حل و فصل می گردد اما در استقلال اینطور نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1881

به "چرا حاشیه های پرسپولیس کمتر از استقلال است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا حاشیه های پرسپولیس کمتر از استقلال است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید