پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟

به گزارش مجله بوشهری ها، در روز های اخیر، به یک باره بحث بازگشت آندره آ استراماچونی به باشگاه استقلال تهران مطرح شد و حتی این موضوع بازتاب گسترده ای پیدا کرد. طرح ناگهانی و بدون استدلال این موضوع، شائبه هایی را به همراه داشت که چرا این اتفاق روی داده و چه تغییری اتفاق افتاده که این مربی ایتالیایی در فکر بازگشت به ایران است؛ اگرچه استقلال به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد.

پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟

یک جریان دلالی که کوشش داشته تا به این باشگاه در دوره مدیریتی جدید نزدیک گردد، پشت پرده این خبرسازی واقع شده است. این طیف که منافع قابل توجهی در نقل و انتقال بازیکنان و مربیان خارجی داشته، با چنین طراحی و صحنه سازی در پی تداوم منافع خود است که البته، اکنون در حال از دست رفتن این فضاست.

این جریان که مورد اتهام در بعضی موارد و پرونده های دیگر فوتبالی نیز واقع شده است، برای دست یابی به اهداف و عواید اقتصادی خود، فاقد چهارچوب بوده و منافع ملی را نیز زیر پا می گذارد.

این طیف دلالی که کوشش داشته تا اقدام به شبکه سازی در بخش های مختلف فوتبال کند، هم اکنون مبادرت به نفوذ در یک باشگاه پرهوادار تهرانی و فدراسیون فوتبال دارد. این جریان خود را نزدیک به مدیران این دو مجموعه معرفی می نماید که دارای توانمندی بین المللی نیز هستند.

در این راستا، برای خود رزومه سازی دروغین داخلی و خارجی نیز نموده اند که هم اکنون در حال افشا شدن دروغ ها و ادعا های خلاف واقعشان است. البته، این گروه سابقه سناریونویسی و سندسازی کذب داشته اند که در چند مورد نیز افشا شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 905

به "پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید