پروازهای بغداد و نجف طبق برنامه در حال اجرا است

به گزارش مجله بوشهری ها، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: با وجود پیش آمد بعضی اتفاقات در عراق در حال حاضر همه پروازهای کشورمان به فرودگاه های بغداد و نجف طبق برنامه در حال اجرا است.

پروازهای بغداد و نجف طبق برنامه در حال اجرا است

مهر: مقصود اسعدی سامانی گفت: با وجود پیش آمد بعضی اتفاقات در عراق در حال حاضر همه پروازهای کشورمان به فرودگاه های بغداد و نجف طبق برنامه در حال اجرا است. تدابیر لازم امنیتی در کشور عراق ایجاد شده است؛ همچنین لایه حفاظتی در اطراف فرودگاه های نجف و بغداد وجود دارد و پروازها طبق برنامه در حال اجرا است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه مسافران با اسکورت وارد فرودگاه بغداد می شوند و مسافرانی که از فرودگاه بغداد قصد خارج شدن دارند با اسکورت خارج می شوند تا بدین ترتیب مسئله ای برای پروازها نداشته باشیم، درباره صدور مجوزهای پروازهای اربعین گفت: در حال حاضر همه شرکت های هواپیمایی مجوزها و تاییدیه های لازم را از فرودگاه های نجف و بغداد برای پروازهای اربعین گرفته اند و مشکل خاصی در این باره نداریم.

وی اضافه کرد: مشکل بدهی ایران ایر به فرودگاه نجف هم برطرف شد و این شرکت هواپیمایی نیز پیروز به اخذ مجوز پروازهای اربعین شد.

سامانی گفت: البته ایران ایر از مسیرهای کرمانشاه و ایلام نیز به مقاصد نجف و بغداد پرواز برقرار نموده است ضمن آنکه شرکت های هواپیمایی در راستای تسهیل تردد زائران حسینی برای ایام اربعین پرواز از مبادی مختلف به مقاصد کرمانشاه و ایلام پروازهایی راه اندازی نموده اند تا زائران در صورت تمایل به وسیله حمل و نقل هوایی به مرزها منتقل شوند و از آن طرف به کشور عراق سفر نمایند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تاکید نمود: همانگونه که از قبل نیز اعلام شد نرخ های بلیت پروازهای تهران، مشهد و سایر شهرستان ها به فرودگاه های نجف و بغداد معین است و مسافران دقت نمایند به هیچ عنوان نرخ های بالاتر از این قیمت های اعلام شده پرداخت ننمایند.

اسعدی سامانی تاکید نمود: مسافران در صورت مواجهه با گرانفروشی حتما موضوع را به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام نمایند و مطمئن باشند به این موضوع رسیدگی می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 348

به "پروازهای بغداد و نجف طبق برنامه در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای بغداد و نجف طبق برنامه در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید