پاداشهای عجیب و غریب برای هر پاس یک فوتبالیست

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، طاهری مدیر کل بازرسی ورزش سازمان بازرسی کل کشور در مورد شرایط آنالیز قراردادهای فوتبال و اینکه آیا دوشغله ورزشی داریم؟ گفت: توضیحاتی اخذ شده است اما این قرارداد در رابطه با عقد قرارداد و انتخاب این سرمربی ابهاماتی مطرح است. مراحل اساسنامه انتخاب و عقد قرارداد با این مربی طی نشده است. ابتدا باید در کمینه فنی مطرح و بعد تصویب و سپس عقد قرارداد می شد اما دقیقاً عکس آن عمل شد.

پاداشهای عجیب و غریب برای هر پاس یک فوتبالیست

طاهری اضافه کرد: مربی که تا سال 2012 هیچ سابق سرمربیگری شاخصی ندارد، فدراسیون علم به این داشته که تحریم ها باعث بسته شدن کانالهای پرداختی شده بود. فدراسیونی که بدهی دارد پرداخت مالیات این قرارداد را برعهده گرفته است.

مدیر کل بازرسی ورزش خاطرنشان ساخت: قراردادهایی مثل قرارداد سابق تیم ملی وجود دارد، در یکی از تیم های مطرح شخصی جذب شده که مقرر شده به ازای هر پاس نیم میلیون و به ازای هر گل یک میلیون بگیرد.

طاهری در مورد بازنشستگی کفاشیان و احتمالاً بازگشت مجدد به فدراسیون فوتبال گفت: در مورد محرومیت این فرد باید گفت به یک سال کاهش یافت و خرداد ماه به اتمام رسید. روز گذشته این شخص به اینجا آمد و گفتگوهایی انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1016

به "پاداشهای عجیب و غریب برای هر پاس یک فوتبالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداشهای عجیب و غریب برای هر پاس یک فوتبالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید