واکنش واعظی به انتقادهای مربوط به ریاست شریعتی بر سازمان استاندارد

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهوری در واکنش به بعضی انتقادها از انتصاب استاندار سابق خوزستان به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید نمود استاندار خوزستان از استانداران خوب محسوب می گردد که توانسته استانی به این حساسی و وسعت بسیار را در مدت طولانی به خوبی اداره کند و ارزیابی ها درباره وی درست نیست.

واکنش واعظی به انتقادهای مربوط به ریاست شریعتی بر سازمان استاندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در حاشیه نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و سفرهای نوروزی گفت: برای برنامه نوروزی سخت گیری های ما مقداری ادامه می یابد. در صورت همکاری مردم، ستادهای استانی و استانداری ها و وجود شرایط مناسب تا خاتمه اسفند-با توجه به اینکه مردم در یکسال گذشته سفر نرفته اند و بتوانند از این فرصت استفاده بهتری داشته باشند- سازوکار جدیدی را برای تعطیلات نوروزی خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: برخلاف گذشته که هدف گردشگری ما در چند شهر و استان و تراکم تنها در شمال، مشهد، شیراز و اصفهان بود، بدنبال این هستیم تا با یک ساز و کار جدید این هدف گردشگری را به استان های دیگر نیز بکشانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه نمود: امروز بعد از ظهر هم رئیس جمهوری جلسه ای را درخصوص بحران کرونا گذاشته است و شنبه هم جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود و اگر بتوانیم از این یک ماه به خوبی استفاده کنیم و مردم همکاری نمایند، سعی می کنیم مردم تا ایام تعطیلات مقداری آزادی تردد و سفر داشته باشند.

وی درخصوص لغو امکان ارسال آگهی های دولتی به مطبوعات هم گفت: امروز در دولت این موضوع را بحث کردیم و این بند اصلاح شد و موضوع به شرایط قبل بازمی شود.

واعظی درباره استاندار سابق خوزستان که حکم ریاست سازمان استاندارد ملی را دریافت نموده است، مطرح کرد: وزارت کشور در 10 یا 15 محور، مسائلی مانند مسائل امنیتی، سرمایه گذاری و ارتباط با مردم را جزو معیارهای ارزیابی استانداران در نظر گرفته است. در ارتباط با انتخاب استاندار خوزستان ارزیابی ما در ریاست جمهوری از 2 سال گذشته با این محورها و نمرده دادن به وی بوده است. حال یکی از این موارد دست مطبوعات افتاده و نمی دانم چگونه از وزارت کشور خارج شده و این درست نیست که براساس این کاغذ یک استاندار را ارزیابی کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری یادآورشد: ایشان از استانداران خوب محسوب می شود که توانست استانی به این حساسی و وسعت بسیار را در یک مدت طولانی بخوبی اداره کند. هر چند با این ارزیابی ها هم استاندار و زیرمجموعه آن باید خود را اصلاح نمایند اما این ارزیابی ها درست نیست.

وی اضافه نمود: از طرف دیگر در این ایام بسیاری از نمایندگان، مردم و مسوولان استان خوزستان از ما درخواست کردند تا اجازه دهیم تا استاندار خورستان در سمت خود باقی بماند زیرا به خوبی این استان را اداره می نماید بنابراین نباید با مدیران خود اینگونه برخورد کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1487

به "واکنش واعظی به انتقادهای مربوط به ریاست شریعتی بر سازمان استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش واعظی به انتقادهای مربوط به ریاست شریعتی بر سازمان استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید