واکنش هاشمی به نامه توکلی در خصوص املاک شهرداری

به گزارش مجله بوشهری ها، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با نامه احمد توکلی درباره معرفی افرادی که املاکی از شهرداری تهران را در اختیار گرفته اند، گفت: اطلاعات برای کسانی که به صورت حضوری مراجعه نمایند، موجود است، می توانند به شهرداری مراجعه نمایند و ما به ایشان به صورت خصوصی اجازه می دهیم تا لیست افرادی که املاکی را در اختیار گرفتند، ببینند.

واکنش هاشمی به نامه توکلی در خصوص املاک شهرداری

به گزارش خبرنگاران، محسن هاشمی درباره نامه احمد توکلی گفت: من قبل از اینکه نامه را ببینم دیروز در فضای مجازی آن را دیدم. اگر بخواهیم مسئله ای که برای آقای فتاح پیش آمد، برای من پیش نیاید، باید محافظه کارانه وارد این موضوع بشویم.

هاشمی اضافه نمود: چون آقای توکلی این نامه را سرگشاده و علنی کردند، من هم در این خصوص سرگشاده پاسخ می دهم. املاک مذکور لیستش موجود و معین است. می توانند به شهرداری مراجعه نمایند و ما به ایشان به صورت خصوصی اجازه می دهیم تا لیست افرادی که املاکی را در اختیار گرفتند، ببینند. اما اینکه بخواهیم این گزارش را به صورت کتبی برای ایشان بفرستیم بعید است این کار صورت بگیرد.

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، رئیس شورای شهر تهران گفت: اطلاعات برای کسانی که به صورت حضوری مراجعه نمایند، موجود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1145

به "واکنش هاشمی به نامه توکلی در خصوص املاک شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هاشمی به نامه توکلی در خصوص املاک شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید