واکنش مهاجم پرسپولیس به درگیری های بازی دربی، به سر جای خودمان بازگشتیم

به گزارش مجله بوشهری ها، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بردن دربی به جای خودمان برگشتیم و همین فرایند را تا کسب قهرمانی ادامه می دهیم.

واکنش مهاجم پرسپولیس به درگیری های بازی دربی، به سر جای خودمان بازگشتیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شهریار مغانلو درباره اولین بازی خود در دربی پایتخت که در نهایت با فزونی یک بر صفر پرسپولیس همراه شد گفت: واقعا حس خیلی خوبی از بازی کردن در دربی دارم و خدا را شاکرم که اولین بازی من در این مسابقه با فزونی پرسپولیس همراه شد. خوشبختانه توانستیم دل طرفداران و خانواده های خودمان را شاد کنیم. امیدوارم این پیروزیت ها در خاتمه فصل با کسب قهرمانی پنجم همراه گردد تا طرفداران شادتر شوند.

وی درباره درگیری های لفظی خود با بعضی بازیکنان استقلال به ویژه سیاوش یزدانی در طول این مسابقه گفت: در فوتبال این مسائل طبیعی است و مشکل خاصی وجود نداشت. دربی هم بازی حساسی است و این مسائل در آن پیش می آید.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تاثیر برد دربی در کسب پنجمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر شرح داد: همانگونه که ملاقات با استقلال در راه رسیدن به قهرمانی برای ما مهم بود سایر ملاقاتهای باقی مانده هم چنین اهمیتی دارد. شک نکنید در این مسابقات هم برای کسب سه امتیاز به زمین می رویم تا به هدف خود دست یافته و قهرمانی را به دست آوریم.

مغانلو درباره بازگشت پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر پس از فزونی مقابل استقلال شرح داد: به سر جای خودمان بازگشتیم و از این به بعد هم این فرایند را ادامه می دهیم تا در خاتمه فصل هم در همین صندلی بمانیم.

وی درباره زوج خوبی که بین خودش و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس شکل گرفته است، مطرح نمود: خیلی از این موضوع راضی هستم. عیسی بازیکن باکیفیتی است و امیدوارم بیشتر از این بدرخشد و به پرسپولیس یاری کند. من می گویم مهم نیست چه کسی برای تیم پیروز به گلزنی می گردد بلکه مهم پیروزیت پرسپولیس است.

مهاجم پرسپولیس درباره درگیری های خاتمه این مسابقه گفت: بحث خاصی نبود و محتمل است این مسائل در تمام مسابقات فوتبال پیش بیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1595

به "واکنش مهاجم پرسپولیس به درگیری های بازی دربی، به سر جای خودمان بازگشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مهاجم پرسپولیس به درگیری های بازی دربی، به سر جای خودمان بازگشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید