واکنش به یک گزارش خبرنگاران ، دعوت از تمامی تولیدکنندگان برای توزیع لوازم خانگی ارزان

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا کلامی گفت: تمامی شرکت های فراورینماینده لوازم خانگی که توانایی حضور در طرح فراوری و تحویل لوازم خانگی ارزان قیمت را دارند می توانند در این طرح مشارکت نمایند.

واکنش به یک گزارش خبرنگاران ، دعوت از تمامی تولیدکنندگان برای توزیع لوازم خانگی ارزان

محمدرضا کلامی، دبیر ستاد تنظیم بازار با اعلام این مطلب اضافه نمود: در این طرح مشارکت از تمامی فراورینمایندگانی که قادر باشند، تمام یا بخشی از 5 قلم کالای پرمصرف اعلامی را تامین نمایند، دعوت به عمل می آید.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در شرح این مطلب اضافه نمود: ممکن است بعضی فراوری نمایندگان بتوانند هر 5 قلم کالا را در قالب این طرح فراوری نمایند و بعضی دیگر برای فراوری چند قلم کالا یا حتی یک قلم از این مجموعه اعلام آمادگی نمایند.

کلامی با تاکید بر اینکه پیش از این نیز ستاد تنظیم بازار از تمامی فراورینمایندگانی که قابلیت مشارکت در این طرح را دارند، دعوت به عمل آورده بود، اضافه نمود: در هر دو حالت ستاد تنظیم بازار از مشارکت واحدهای فراوریی اسقبال می نماید.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون دو فراوری نماینده داخلی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی نموده اند، اضافه نمود: ستاد تنظیم بازار برای اجرایی شدن مشارکت سایر فراورینمایندگان، در انتظار اعلام کتبی واحدهای فراوریی است.

وی با اشاره به اینکه در این بسته های حمایتی 5 قلم کالای اصلی مورد احتیاج هر خانوار شامل تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی تدارک دیده شده است، گفت: باز هم تاکید می کنم حتی اگر فراورینماینده ای یک قلم از این اقلام را می تواند در قالب این طرح تامین کند، قادر به مشارکت در این طرح خواهد بود.

کلامی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، بسته لوازم خانگی شامل 5 قلم کالای اعلام شده برای گروه های هدف، قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان را داراست.

به گفته وی در مرحله اول طبق برنامه ریزی های انجام شده این بسته به زوج های جوان واجد شرایطی که تحت پوشش سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری و همچنین تعاونی های کارگری و کارمندی هستند، تخصیص خواهد یافت.

منبع: شاتا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1081

به "واکنش به یک گزارش خبرنگاران ، دعوت از تمامی تولیدکنندگان برای توزیع لوازم خانگی ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به یک گزارش خبرنگاران ، دعوت از تمامی تولیدکنندگان برای توزیع لوازم خانگی ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید