تور قطر ارزان: هافبک های پرسپولیس در قطر؟

به گزارش مجله بوشهری ها، در شرایطی که به روزهای داغ جابجایی زمستانی نزدیک می شویم و تیم های ایرانی در پی تقویت و حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم مسابقات هستند، تیم های حاشیه خلیج فارس نیز به دقت شرایط لیگ برتر ایران و بازیکنان شاخصش را زیر نظر گرفته اند و اقدامات جدی ای نیز برای جذب مهره های موردنظرشان انجام داده اند.

تور قطر ارزان: هافبک های پرسپولیس در قطر؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در همین زمینه شنیده می گردد مدیران باشگاه الاهلی که نیم فصل خوبی را در لیگ ستارگان قطر پشت سر نگذاشته اند و همین چند روز پیش بود که بالاخره با پاس گل محمدحسین کنعانی زادگان پیروز به کسب اولین پیروزی فصل شدند، شرایط سه بازیکن ایرانی را که در منطقه میانی زمین بازی می نمایند، زیر نظر دارند و به صورت رسمی برای جذب آنها به استقلال و پرسپولیس پیشنهاد ارائه شده است.

محمد شریفی و کمال کامیابی نیا دو بازیکن خط میانی پرسپولیس هستند که مورد توجه مدیران الاهلی قرار دارند و از استقلال نیز مهدی مهدی پور که مهره ای مشخص نماینده در بازی های اخیر آبی پوشان تهرانی بوده، چشم باشگاه قطری قرار گرفته است. با این حال شنیده می گردد که دو باشگاه مرکز نشین ایران که در پی تقویت خود برای حضوری قدرتمندتر در نیم فصل دوم و ادامه رقابت تنگاتنگی هستند که شروع شده، با این درخواست ها مخالفت نموده اند و قصدی برای صدور رضایت نامه این سه بازیکن حداقل در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم وجود ندارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1859

به "تور قطر ارزان: هافبک های پرسپولیس در قطر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: هافبک های پرسپولیس در قطر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید