نگرانی آلمان از حمله سایبری به بیمارستان های این کشور

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، حملات باج افزاری به سیستم بهداشت ایرلند و خط لوله آمریکا در ماه جاری، آلمان را نگران نموده و به گفته رئیس سازمان امنیت سایبری این کشور بیمارستان های آن در معرض خطر حمله هکری قرار دارند.

نگرانی آلمان از حمله سایبری به بیمارستان های این کشور

آدینه هفته گذشته سرویس سلامت ایرلند مجبور شد سیستم های فناوری اطلاعات خود را خاموش کند تا از یک حمله باج افزاری وسیع جلوگیری گردد. به همین دلیل سرویس های تست و تشخیص کووید 19 آن با اختلال روبرو شدند.

به گفته آرن شوئنبوهم رئیس سازمان فدرال امنیت سایبریBSI آلمان، طی 5 سال گذشته کلینیک های این کشور با زنجیره ای از حملات سایبری روبرو شده اند و به همین دلیل وی معتقد است خطری عظیم تر در کمین بیمارستان های آلمان است.

شوئنبوهم در مصاحبه با نشریه آنلاین زایت گفت: بسیاری از کسب وکارهای آلمانی به دلیل دورکاری طی قرنطینه کووید 19 با خطر بالای حمله سایبری روبرو هستند. بسیاری از شرکت ها مجبور شدند در مدت زمانی کوتاهی دورکاری را گسترش دهند. در نتیجه بسیاری از سیستم های فناوری اطلاعات آنها در معرض هک هستند. از سوی دیگر شرکت ها بیشتر اوقات شکاف های امنیتی را به کندی رفع می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1596

به "نگرانی آلمان از حمله سایبری به بیمارستان های این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی آلمان از حمله سایبری به بیمارستان های این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید