نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی تنیس بانوان تعیین شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بانوان در تهران انتها یافت.

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی تنیس بانوان تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با برگزاری آخرین روز رقابت های تنیس انتخابی بانوان در تهران ، تنیسورهای راه یافته به مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی معین شدند.

در روز سرانجامی و با انجام 2 ملاقات ، نسترن چوبینه 2 بر صفر مقابل الهه ظفرخواه به فزونی رسید و مهراز رضویان 2 بر یک سارا قبادی را برد تا در سرانجام 14 بازیکن به عنوان نفرات راه یافته به مرحله نخست اردوی تیم ملی معرفی شوند.

به این ترتیب مشکات الزهرا صفی از البرز، فاطمه سادات زنجانی از تهران ، غزاله ترکمن از تهران ، ماندگار فرزامی از تهران ، کیانا صولتی از البرز ، پرنیا رکن آبادی از اصفهان ، آریسا سبزه زار از کرمان ، مهتا خانلو از تهران ، سارا آزاد دوست از تهران ، شهرزاد بانی سعید از آذربایجان غربی، پادنا قورچیان از البرز ، عسل حاج هادیان از اصفهان ، نسترن چوبینه از فارس و مهراز رضویان از اصفهان در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی که از 16 لغایت 31 فرودین ماه سال 1400 در تهران برگزار می گردد حضور پیدا می نمایند.

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بانوان با حضور 24 بازیکن و با هدف انتخاب نفرات برتر جهت حضور در رقابت های تنیس فدکاپ سال 2021 در تهران برگزار گردید.

تیم ملی تنیس بانوان کشورمان از یکم لغایت 8 تیر ماه سال آینده در مسابقات تنیس فدکاپ که در کشور مالزی برگزار می گردد به مصاف حریفان خود می رود. راهنمایی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده فرناز فصیحی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1464

به "نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی تنیس بانوان تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی تنیس بانوان تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید