نتایج نهایی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع ارشد فردا اعلام می شود

به گزارش مجله بوشهری ها، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1399 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا فردا خبر داد.

نتایج نهایی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع ارشد فردا اعلام می شود

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در مهلت اختصاص داده شده از سوی سازمان سنجش، می توانستند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1399 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا سه شنبه 16 دی ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

زرین افزود: متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شوند، در صورتی که پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شروع به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده، از نیم سال دوم و بهمن ماه خواهد بود.

وی تاکید کرد: نتایج نهایی رشته محل های آزمون سراسری هم تا سرانجام دی ماه سال جاری اعلام می شود.

به گزارش خبرنگاران؛ براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه 16 شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال 99(صرفا در همین سال انجام می شود) در هفته سرانجامی آذرماه برای تمام زیر نظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی بصورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1363

به "نتایج نهایی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع ارشد فردا اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع ارشد فردا اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید