موافقت برانکو با درخواست پرسپولیس ، مذاکره کنیم

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی پیشین پرسپولیس با درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در مورد مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین المللی فوتبال موافقت کرد.

موافقت برانکو با درخواست پرسپولیس ، مذاکره کنیم

به گزارش مهر، سرمربی پیشین پرسپولیس که همراه با دستیاران هموطن کروات خود نزدیک به یک میلیون یورو از این باشگاه طلب دارد پس از عدم توافق با ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس اقدام به شکایت از این باشگاه در کمیته انضباطی فیفا کرد تا آنها به این پرونده ورود نمایند.

انصاریفرد پس از انتصاب به عنوان جانشین عرب از معاونان خود خواست تا مکاتبه با برانکو را برای توافق با وی قبل از حکم کمیته انضباطی فیفا شروع نمایند.

باشگاه پرسپولیس از برانکو خواسته بود با توجه به تغییر مدیریت در باشگاه، مجددا پای میز مذاکره نشسته و به توافق لازم در این زمینه برسد.

خبرنگار مهر، کسب اطلاع کرد که برانکو با پیشنهاد باشگاه موافقت نموده و عنوان داشته است انصاریفرد را به عنوان یک مدیر ورزشی کاملا می شناسد و از او انتظار دارد که روی درخواست خود مبنی بر حل و فصل این مشکل مانده تا کادر فنی پیشین پرسپولیس به مطالبات خود برسد.

برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام نمود برای مذاکره با این باشگاه هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده ای نزدیک، مسائل را قبل از حضور در فیفا حل نماید.

قرار است باشگاه پرسپولیس تاریخ های پیشنهادی خود را برای جلسه با وکلای برانکو اعلام نموده تا توافق لازم درباره زمان برگزاری نشست صورت گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 286

به "موافقت برانکو با درخواست پرسپولیس ، مذاکره کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت برانکو با درخواست پرسپولیس ، مذاکره کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید