مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

به گزارش مجله بوشهری ها، این خودرو با شتاب و عملکرد موتور بسیار خوبش در میان علاقه مندان به خودروهای کراس اوور شهرت دارد. کیا اسپورتیج با وجود کیفیت خوبش، به دلیل خشکی سواری و طراحی ظاهری نسبتاً قدیمی که دارد، نسبت به سانتافه ارزش خرید کمتری دارد اما به عنوان یک خودروی فول آپشن و کم استهلاک که بازار خرید و فروش خوبی هم دارد، یکی از گزینه های خوب و قابل تأمل بازار به حساب می آید.

مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

رنو سازنده خودروهای مالی و خانوادگی است که چند سالی است با همکاری نیسان خودروهای لوکس خود را هم فراوری می نماید. یکی از این خودروها، رنو کپچر است که با طراحی خاص خود مورد توجه مردم نهاده شد.

نیسان جوک خودرویی فول آپشن است که کیفیت ساخت و ایمنی بسیار بالایی دارد. عملکرد عالی این خودرو در کنار تمام مشخصات مثبت خودروهای ژاپنی، هر سه تیپ اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت نیسان جوک را در ردهٔ خودروهای با ارزش خرید بالا قرار داده است. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت خرید و فروش نیسان جوک به بخش آگهی های خبرنگاران مراجعه کنید.

از نقاط ضعف این خودرو می توان به قدرت پایین موتور آن اشاره نمود که برای یک کراس اوور نقطه ضعف قابل توجهی است. با این حال، اگر قصد خرید هیوندای توسان را دارید، پیشنهاد می کنیم سری به آگهی های خودروی خبرنگاران بزنید.

در این ردیف قیمتی طبعا منتظر خودروهای صفر و متفاوت هستیم. ولی حقیقت چیزی فرای انتظار ماست. در این روزها این سؤال پیش می آید که واقعا با 600 میلیون چه خودرویی می گردد خرید؟

منبع مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان

انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1868

به "مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای خرید خودرو از 500 تا 700 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید