مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز

به گزارش مجله بوشهری ها، با توجه به نوسان قیمت در بازار، قیمت دقیقی از قرنیز نمی توان ارائه داد. قیمت ها را با توجه به ارتقاع قرنیز، قطر آن، کشور سازنده و مصالح به کار رفته در ساخت قرنیز محاسبه می کنند.

مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز

قرنیز به منظور جلوگیری از ضربه احتمالی به دیوار نصب میگردد. بعلاوه نسبت به دیوار برجسته تر می باشد و یکی از وظایف آن جلوگیری از آسیب به دیوار است که عموما مورد ضربه به وسیله وسایل منزل قرار می گیرد و یکی از کاربرد های منحصر به فرد قرنیز می توان به عبور سیم و کابلها از وسط آن اشاره کرد. به نوار یا باند دیواری از جنس (MDF، چوبی،PVC، سنگی و پلی استایرن و …) که در پایین دیوار امتداد ان به صورت طولی نصب میگردد می گویند، که وظیفه محافظت از دیوار در برابر ضربه اسباب اثاثیه و جلوگیری از نم و رطوبت از کف به دیوار میباشد.

با توجه به مطالب گفته شده در مورد انواع قرنیز، تصمیم خود را برای خرید یکی از قرنیز ها بگیرید، اما به یاد داشته باشید که ویژگی کلی یک قرنیز خوب را این گونه می توان نام برد:

قرنیز های ام دی اف و پی وی سی با بیشترین تنوع طرح و رنگ و همچنین صرفه اقتصادی امروزه جایگزین قرنیز های سنگی و سرامیکی شده اند. استفاده از محصولات نوظهور نیازمند دقت بیشتری است، زیرا تنوع بیشتری در قیمت، کیفیت ساخت و مصالح ساخت دارند.

منبع مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1768

به "مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتخاب قرنیز و آشنایی با انواع قرنیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید