مسدود شدن راه 30 روستای میاندوآب بر اثر بارش برف

به گزارش مجله بوشهری ها، رئیس اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب گفت: با بارش برف راه ارتباطی30 روستا در بخش باروق میاندوآب بسته شد.

مسدود شدن راه 30 روستای میاندوآب بر اثر بارش برف

به گزارش خبرنگاران، علی اشرف زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود: با کوشش راهداران شهرستان از صبح امروز راه 21 روستا بازگشایی شده است و همچنان عوامل اداره راه در کوششند تا راه 9 روستا باقیمانده هم بازگشایی گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هم گفت: صبح امروز 13 دی ماه با یاری اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان، زن باردار گرفتار در برف و کولاک در روستای گوزلوی قره داغ بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب نجات داده شد. سهراب حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بارش برف و کولاک راه دسترسی این روستا با مرکز شهرستان را مسدود نموده بود که با کوشش اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان و عوامل راهداری میاندوآب، مسیر دسترسی بازگشایی شد و نیروهای امدادی خود را به روستا رساندند. وی اضافه نمود: عملیات نجات این مادر 6 ساعت طول کشید و به بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندواب انتقال یافت. هم اکنون وضعیت عمومی وی خوب است. حیدری از زنان بارداری که در هفته سی و هفتم بارداری هستند خواست تا به مرکز بهداشت و تنظیم خانواده، مراجعه و تا زمان زایمان در این مراکز تحت مراقبت باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 36

به "مسدود شدن راه 30 روستای میاندوآب بر اثر بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن راه 30 روستای میاندوآب بر اثر بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید