مجیدی: اگر تیمم خوب بازی نکرده است، مقصر اصلی من هستم، از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی تیم فوتبال استقلال از طرفداران این تیم به خاطر عملکرد امروز شاگردانش مقابل نود ارومیه عذرخواهی کرد.

مجیدی: اگر تیمم خوب بازی نکرده است، مقصر اصلی من هستم، از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی پس از رجحان استقلال مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی گفت: من رویم نمی شد که به جلسه کنفرانس بیایم. لازم می دانم که از طرفداران استقلال به خاطر عملکرد امروزمان عذرخواهی کنم. به بازیکنان گفته بودم که اگر بازی را دست کم بگیرند حتماً به مشکل می خوریم. از موقعیت های مان استفاده نکردیم و تیم نود به گل رسید و کارمان سخت شد، ولی خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.

وی درباره استراحت بعضی بازیکنان و اینکه استقلال در نبود آنها مقابل نود به مشکل خورد، گفت: تنها دلیلی که باعث شد ما به بازیکنان مان استراحت بدهیم، بُعد تمرینی و بازی آنها بود. سه چهار بازیکن ما در مرز آسیب دیدگی بودند و به آنها استراحت دادیم. تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه بازی ها در فاصله چهار پنج روزه انجام می گردد از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به بازیکنان گفته بودیم که جام حذفی در همه جای جهان اتفاق می افتد که تیم های دسته دو و سه مقابل تیم های لیگ برتر ی شان پیروز می شوند که خوشبختانه برای ما اتفاق نیفتاد. از عملکرد بازیکنان مان اصلاً راضی نیستم و رویم نمی شد که در کنفرانس شرکت کنم و فقط به خاطر اینکه از طرفداران عذرخواهی کنم آمدم.

مجیدی در خصوص گلزنی آرمان رمضانی و بعلاوه عملکرد قاسمی نژاد اظهار داشت: من کلی صحبت می کنم. اگر الان تیمم خوب بازی نکرده است مقصر اصلی خود من هستم و در خصوص شخص و بازیکن خاصی صحبت نمی کنم. اگر تیم من امروز عملکرد فنی خوبی نداشته، مقصر اصلی سرمربی تیم است و من هم از طرفداران عذرخواهی کردم. این بازی تمام شد و ان شاءالله تمرکزمان را روی بازی با پدیده می گذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1944

به "مجیدی: اگر تیمم خوب بازی نکرده است، مقصر اصلی من هستم، از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: اگر تیمم خوب بازی نکرده است، مقصر اصلی من هستم، از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید