قهرمانی جردن باروز در مادرید، چهار مدال به ایران رسید

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ اسپانیا در حالی شب گذشته در شهر مادرید به انتها رسید که نمایندگان کشورمان در قالب تیم کشتی آزاد رعد پدافند هوایی در این رقابت ها حضور داشتند.

قهرمانی جردن باروز در مادرید، چهار مدال به ایران رسید

بر این اساس در سرانجام این تورنمنت، وحید آهنگری و امین طاهری در اوزان 65 و 125 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و سید علی موسوی و حسین شهبازی در اوزان 74 و 96 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم محمد نامجومطلق در دور نخست مقابل شعبان اف از بلاروس با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم وحید آهنگری پس از استراحت در دور اول در دور دوم اسمیت از آفریقای جنوبی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد لوکاس از مجارستان گذشت اما در دیدار فینال مقابل زاین رترفورد از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 70 کیلوگرم غلامرضا عبداله پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب عظمت نوریکایف از بلاروس شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، عبداله پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم سید علی موسوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دیانا از ایتالیا را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل جردن باروز از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. موسوی در این دیدار با نتیجه 8 بر 6 فری اف از اسپانیا را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی مقابل ایلالدیف ایتایف از سوئد شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد وی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 96 کیلوگرم حسین شهبازی در دور اول با نتیجه 11 بر 5 والنزوئلا از اسپانیا را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد نوبلت از فرانسه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این دیدار مقابل کایل اسنایدر از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. شهبازی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر انگستروم از سوئد را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کوبا از اسپانیا را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر 3 جارویس از کانادا را پشت سر گذاشت و راهی دیدار فینال شد. طاهری در دیدار فینال مقابل نیک گویازدوفسکی از آمریکا با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ضمن اینکه آزادکاران آمریکا توانستند در 7 وزن این مسابقات صاحب مدال طلا شوند.

بر این اساس رده بندی انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- توماس گیلمان (آمریکا) 2- زوهیر ال قراجه (فرانسه) 3- لوان مترولی (اسپانیا) و آسو پالانی (کانادا)

61 کیلوگرم: 1- لوگان استیبر (آمریکا) 2- جیان پاپلو گونزالز (اسپانیا) 3- لوری سیماکین (فرانسه) و بک ژاکسیلیکوف (قزاقستان) ... 10- محمد نامجو مطلق

65 کیلوگرم: 1- زاین رترفورد (آمریکا) 2- وحید آهنگری (ایران) 3- ماکسیم فیجو (فرانسه) و نوربرت لوکاس (مجارستان)

70 کیلوگرم: 1- جیمز گرین (آمریکا) 2- زامبر گولیاس (مجارستان) 3- جاناتان آلوارز (اسپانیا) و عظمت نوریکایف (بلاروس) ... 9- غلامرضا عبداله پور

74 کیلوگرم: 1- جردن باروز (آمریکا) 2- جیون بالفور (کانادا) 3- کارملو لومیا (ایتالیا) و سید علی موسوی (ایران)

86 کیلوگرم: 1- زلیم خان خادجیف (فرانسه) 2- دانیل راما (اسپانیا) 3- تورنیکه آلداشویلی (گرجستان) و ایلالدیف ایتایف (سوئد) ... 10- کامران قاسم پور (ایران)

96 کیلوگرم: 1- کایل اسنایدر (آمریکا) 2- مارتین ارساموس (آفریقای جنوبی) 3- حسین شهبازی (ایران) و راگنار کاسیک (استونی)

125 کیلوگرم: 1- نیک گویازدوفسکی (آمریکا) 2- امین طاهری (ایران) 3- خوزه کوبا (اسپانیا) و سیان مولی (کانادا)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 400

به "قهرمانی جردن باروز در مادرید، چهار مدال به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی جردن باروز در مادرید، چهار مدال به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید