فاصله اندک نویدکیا با سرمربیگری در سپاهان

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، نتایج ضعیف سپاهان در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر و باخت شب گذشته این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال تهران باعث استعفای امیر قلعه نویی شد.

فاصله اندک نویدکیا با سرمربیگری در سپاهان

استعفایی که اگر بلافاصله پس از شکست مقابل آبی پوشان پایتخت رسانه ای نمی شد اخراج قلعه نویی را در پی داشت.

باشگاه سپاهان اصفهان که همچنان بدون مشخص مدیرعامل و با حضور منوچهر نیکفر به عنوان سرپرست این باشگاه به فعالیت خود ادامه می دهد میگوئل تکسیرا را به عنوان جانشین موقت قلعه نویی در دو هفته پایانی لیگ برتر انتخاب کرده است تا در 10 روز آینده تکلیف قطعی سرمربیگری زردپوشان را مشخص کند.

سپاهانی ها که به واسطه شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در کشور قطر به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت چندانی برای گزینش سرمربی ندارند قرار است با محتمل ترین گزینه این روزهای خود به نتیجه نهایی رسیده تا تکلیف جانشین قلعه نویی را مشخص کنند.

محرم نویدکیا که محبوبیت فراوانی نزد هواداران سپاهان دارد بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت این تیم دارد اما کاپیتان قدیمی زردپوشان همچنان مخالفانی را در سطح مدیران باشگاه دارد که راضی شدن آنها با توجه به شرایط فعلی چندان دور از ذهن نیست.

همچنین گفته می شود محرم نویدکیا نیز برای پذیرش این پست، شروط ویژه ای را در نظر گرفته که بایستی مورد پذیرش هیات مدیره باشگاه قرار بگیرد.

پیگیری های خبرنگاران، نشان می دهد باشگاه سپاهان ظرف چند روز آینده تکلیف این موضوع را مشخص می کند تا سرمربی جدید این تیم بلافاصله پس از اتمام رقابت های لیگ برتر کار خود را شروع کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1099

به "فاصله اندک نویدکیا با سرمربیگری در سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله اندک نویدکیا با سرمربیگری در سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید