علوی: سقوط نموده ایم ولی با شرافت بازی می کنیم

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم سقوط نموده ای که با شرافت بازی می نماید، تیم خوبی است.

علوی: سقوط نموده ایم ولی با شرافت بازی می کنیم

به گزارش خبرنگاران، سید محمد علوی شنبه شب پس از شکست تیمش برابر سایپا در هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور در نشست خبری، اظهار کرد: متأسفانه بازی را خوب آغاز نکردیم و همین باعث شد که با دو اشتباه فردی، دو گل نیز دریافت کنیم ولی رفته رفته بهتر و به بازی مسلط شدیم.

او ادامه داد: نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم اما متأسفانه توپ های ما وارد گل نشد و تمرکز کافی را برای تمام کردن کار نداشتیم. بضاعت ما همین بود. ما سه چهار بازیکنان مان را هم به دلیل مسائل انضباطی نداشتیم. بیش تر بازیکنان ما از لیگ دو و سه به لیگ برتر آمده اند. در هر صورت تا آنجا که توانستیم کوشش کردیم و باید ببینیم در بازی آینده با سپاهان چه اتفاقی رخ می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره آینده این تیم نیز بیان کرد: امیدوارم که باشگاه در لیگ یک هم تیم داری کند. استقلال در لیگ ایران عنوان قهرمانی را دارد و امیدوارم این تیم در خوزستان پابرجا باشد و مجدداً سال آینده به لیگ برتر برگردد. با جوانان فعلی تیم می توان تیم خوبی برای خوزستان ساخت. در حال حاضر 90 درصد بازیکنان تیم بومی هستند.

او اضافه نمود: مصطفی کیانی نیز بازیکن خوبی است که از اندونزی پیشنهاد دارد. ان شاالله که بتواند لژیونر گردد.

علوی گفت: سه چهار بازیکن را به علت بی انضباطی نداریم و باید مقابل آن ها بایستیم تا به این بازیکنان مواردی را یاد دهیم. در مجموع از عملکرد تیم راضی ام و وقتی تیم سقوط نموده، با شرافت بازی نمایند یعنی تیم خوبی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 111

به "علوی: سقوط نموده ایم ولی با شرافت بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: سقوط نموده ایم ولی با شرافت بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید