طعنه همسر جیمی واردی به همسر وین رونی پس از هت تریک مهاجم لسترسیتی

به گزارش مجله بوشهری ها، همسر مهاجم تیم فوتبال لسترسیتی پس از درخشش این بازیکن انگلیسی در شب پیروزی پرگل روباه ها مقابل ساوتهمپتون، به دوستی قدیمی که حالا دشمن او شده است، طعنه زد.

طعنه همسر جیمی واردی به همسر وین رونی پس از هت تریک مهاجم لسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 9 بر صفر شب گذشته (آدینه) تیم فوتبال لسترسیتی در خانه ساوتهمپتون در هفته دهم لیگ برتر انگلیس که در آن جیمی واردی هت تریک کرد، بهانه ای برای همسر این مهاجم انگلیسی فراهم کرد که به جنجال جنگ لفظی اخیرش با همسر وین رونی ادامه دهد.

چند روز پیش بود کولین رونی همسر کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در اقدامی کاراگاه گونه فاش کرد که ربکا واردی، همسر جیمی وارد، محتوای صفحه خصوصی او در اینستاگرام را در اختیار رسانه های انگلیسی قرار می دهد و در ازای این کار از آنها پول می گیرد. در واقع او ربکا واردی را به کسب درآمد با ایفای نقش جاسوس نشریه سان در زندگی خصوصی خانواده رونی متهم کرد. این ماجرا بازتاب گسترده ای داشت و ربکا واردی را مجاب به دفاع از خود کرد. با این حال به نظر می رسد که همسر مهاجم لسترسیتی هنوز از دوست قدیمی اش که حالا برای او به یک دشمن تبدیل شده، کینه به دل دارد چون او شب گذشته به شیوه ای طعنه آمیز درخشش همسرش در پیروزی 9 گله روباه ها در خانه قدیس ها را برجسته کرد.

ربکا واردی در صفحه شخصی خود برای اشاره به درخشش همسرش دقیقاً از همان جمله ای استفاده کرد که در بخش پایانی متن افشاگرانه کولین رونی برای معرفی جاسوس صفحه شخصی اش در اینستاگرام آمده بود. او نوشت: او ... جیمی واردی #9 است و پس از آن هم یک شکلک (ایموجی) مشت گذاشت. در واقع تنها تفاوت این جمله با جمله ای که کولین رونی برای معرفی جاسوس صفحه اش به کار برد، عوض شدن نام جیمی با ربکا بود.

اینطور که پیداست همسر مهاجم لسترسیتی با وجود اینکه در پیغام قبلی اش برای پاسخ دادن به کولین رونی ادعا کرد به خاطر بارداری نمی خواهد وارد مسائل استرس زا گردد، تمایل دارد از هر فرصتی برای تلافی حرکت او استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 421

به "طعنه همسر جیمی واردی به همسر وین رونی پس از هت تریک مهاجم لسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه همسر جیمی واردی به همسر وین رونی پس از هت تریک مهاجم لسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید