سرمربی نساجی: گل پرسپولیس آفساید بود

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران : سرمربی تیم نساجی مازندران شرایط جوی ، شرایط استادیوم و اشتباهات داوران را در نتیجه کسب شده تیمش برابر پرسپولیس تهران موثر دانست و گفت : گل تساوی پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید.

سرمربی نساجی: گل پرسپولیس آفساید بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، وحید فاضلی شاگاه آدینه در کنفرانس خبری پس از ملاقات تیمش با پرسپولیس تهران در قائمشهر اضافه نمود : بر اساس نظر کارشناسان ، نوراللهی یکی از بازیکنان پرسپولیس هنگام زدن ضربه جلوی دروازه بان ما ماکس کرد و امیدوارم که کارشناسان فوتبال در این زمینه نظر قطعی را بدهند.

وی همچنین از مشکوک بودن صحنه برخورد توپ به دست سیدجلال حسینی به عنوان دیگر اشتباه داوری یاد کرد و گفت : پیش از این داوران این گونه صحنه ها را پنالتی اعلام می کردند ، ولی این رویه برای تیم ما تکرار نشد و باز هم باید کارشناسان داوری فوتبال در خصوص این صحنه مشکوک نظر بدهند.

فاضلی همچنین از اخراج یکی از دستیارانش توسط داور انتقاد کرد و اضافه نمود : به نظرم این کارت خیلی سختگیرانه به دستیار تیم ما داده شد و ما را از همفکری با دستیار محروم کرد. امیدواریم که داوران از این پس نسبت به تیم نساجی مازندران هم کمی مهربان تر برخورد نمایند.

سرمربی نساجی مازندران گفت : با وجود این که چند صحنه مشکوک در ملاقات ما با پرسپولیس وجود داشت و منتظر نظر کارشناسان داوری خواهیم ماند ، ولی در مجموع داوران قضاوت خوبی انجام دادند و مشکل خاصی وجود نداشت.

فاضلی با ابراز رضایت از کوشش بازیکنانش در بازی برابر قهرمان لیگ برتر ، گفت : بازیکنان ما در شرایط بد آب هوایی و شرایط نامناسب استادیوم شهید وطنی ، توانمندی خودشان را نشان دادند و در بسیاری از دقایق بازی تیم ما سرتر از پرسپولیس تهران بود.

وی افزود : اگر بازیکنان ما قدر موقعیت هایی را که در بازی به دست آوردند بخصوص تک به تک نیمه دوم را می دانستند، قطعا ما برنده این بازی سخت بودیم ، ولی با این حال تیم ما در برابر قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا توانست امتیاز بگیرد.

او ادامه داد : بازیکنان ما نشان دادند که بازی به بازی بهتر می شوند و این فرایند رو به رشد ما را نسبت به آینده و طرفداران را نسبت به تیم امیدوار می نماید و همه ما با یاری هم می توانیم تیم نساجی مازندران را به صندلی اصلی خودش در جدول بالا بکشیم.

فاضلی در خصوص تعویض دروازه بان تیمش در این بازی نیز شرح داد : دروازه بان ما بازیکن با تجربه ای بود و این تجربه توانست در این بازی یاری زیادی برای ما باشد.

نساجی مازندران پیروز شد در بازی عقب مانده هفته پنجم برابر پرسپولیس تهران که عصر امروز آدینه پنجم دی ماه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار گردید ، به تساوی 1 بر 1 دست یابد.

نماینده مازندران در لیگ برتر با این تساوی و کسب 8 امتیاز از 7 بازی در رده دوازدهم جدول نهاده شد و هفته آینده دهم دی ماه باید در اهواز به ملاقات فولاد خوزستان برود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1345

به "سرمربی نساجی: گل پرسپولیس آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نساجی: گل پرسپولیس آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید