سرمایه گذاران برای توسعه موقوفات و رونق و اشتغال سازی در هرمزگان تلاش کنند

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در موقوفات دارد، گفت: سرمایه گذاران از فرصت های سرمایه گذاری بخش موقوفات در هرمزگان برای احیا و توسعه موقوفات و رونق و اشتغال سازی در این استان استفاده کنند.

سرمایه گذاران برای توسعه موقوفات و رونق و اشتغال سازی در هرمزگان تلاش کنند

محمدجواد ابوالحسنی در حاشیه بازدید از پروژه های سرمایه گذاری اداره کل اوقاف هرمزگان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی بازدیدی که از پروژه های سرمایه گذاری این استان به عمل آمد، فرصت های سرمایه گذاری و شرایط پروژه های در دست اقدام موردبررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در موقوفات دارد، افزود: در شهرهای مختلف این استان پروژه های خوبی آغاز شده و پروژه هایی نیز با قابلیت آغاز به کار وجود دارد که از همه علاقه مندان به سرمایه گذاری و افرادی که توانمندی سرمایه گذاری در این حوزه ها دارند، دعوت می شود از فرصت های سرمایه گذاری بخش موقوفات در استان هرمزگان استفاده کنند تا هم موجب احیا و توسعه موقوفات شوند و هم از جهت اقتصادی، رونق و اشتغال سازی خوبی در این استان ایجاد کنند.

مدیرکل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: همچنین شرایط بقاع متبرکه استان هرمزگان نیز موردبررسی قرار گرفت، خوشبختانه بقاع متبرکه این استان در شهرهای مختلف مورد اقبال عمومی همه مسلمانان ساکن قرار گرفته است و تمام برادران شیعه و اهل سنت از این بقاع استفاده خوبی می کنند.

ابوالحسنی افزود: نقاط ضعف و قدرت بقاع متبرکه استان هرمزگان درزمینهٔ توسعه عمرانی نیز شناسایی شد، در جلسات مشترکی که با مدیرکل و معاونین اوقاف هرمزگان و روسای ادارات اجرایی شهرستان ها داشتیم این موضوع مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و راهکارهای تسریع در فرآیند توسعه و عمران نیز ارائه شد.

مدیر بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: از مهم ترین بازدیدهای صورت گرفته می توان به فاز 3 پروژه موقوفه مرحوم محمدعلی ناصری اشاره کرد، این پروژه در زمینی به مساحت 11 هزار و 485 مترمربع با زیربنای بالغ بر 54 هزار مترمربع، با 169 واحد تجاری و قریب به هزار واحد پارکینگ در حال اجراست.

ایمان کریم زاده ادامه داد: فاز اول این پروژه در نیمه اول سال 99 فازم دوم آن در سال 1400 به بهره برداری می رسد که درآمد قابل توجهی برای موقوفات و اجرای نیت به موقوفه خواهد داشت.

مدیر بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان هرمزگان افزود: از دیگر پروژه های شاخص استان می توان به موقوفه مرحوم عبدالرحیم گله داری مشهور به 22 بهمن اشاره کرد که در زمینی به مساحت 685 مترمربع با زیربنای سه هزار و 685 مترمربع شامل 7 واحد تجاری، 20 واحد پارکینگ و 36 واحد اداری احداث شده و به زودی به بهره برداری می رسد، خوشبختانه مسئولین نظارتی در بازدیدهای صورت گرفته رضایت کاملی از پروژه های داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 677

به "سرمایه گذاران برای توسعه موقوفات و رونق و اشتغال سازی در هرمزگان تلاش کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران برای توسعه موقوفات و رونق و اشتغال سازی در هرمزگان تلاش کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید