زنجانی ها تا سرانجام سال جاری سه جشن اشتغال می گیرند

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: سه جشن اشتغال تا خاتمه سال جاری در زنجان برگزار خواهد شد.

زنجانی ها تا سرانجام سال جاری سه جشن اشتغال می گیرند

فتح الله حقیقی شامگاه امروز در آیین واگذاری 20 خودروی نیسان و سواری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ع) که به منظور ایجاد اشتغال و خودکفایی انجام شد، با بیان این که اقداماتی که کارکنان کمیته امداد انجام می دهند، از روی اخلاص و محبت است، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور منشاء اقدامات ارزشمند بسیاری بوده است.

وی با اشاره به بازدید از 140 روستای استان، توضیح داد: با توجه به خدمات مطلوبی که کمیته امداد امام خمینی (ع) ارائه می دهد، در این بازدیدها از میان مددجویان کمیته امداد افرادی که مراجعه می نمایند، کم هستند.

این مسئول با اشاره به این که اشتغال و خودکفایی دو مقوله مهم است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری می گردد، ادامه داد: به همین دلیل با کوشش های اجرا شده، اعتبار اشتغال امسال از 31 میلیارد تومان به 131 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به جشن اشتغال 200 نفر در شرکت ایران ترانسفو، اظهار کرد: سه جشن اشتغال نیز تا خاتمه امسال در زنجان برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان نیز با اشاره به ایجاد بیش از 1000 شغل در استان از ابتدای امسال تاکنون، بیان نمود: ایجاد اشتغال، یکی از مهم ترین راهکارها برای خروج افراد از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

راهنمایی صفری با بیان این که 29 طرح اشتغال در حوزه حمل و نقل در زنجان اجرا شده است، اظهار کرد: جشن خودکفایی 2000 خانواده نیز در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 453

به "زنجانی ها تا سرانجام سال جاری سه جشن اشتغال می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجانی ها تا سرانجام سال جاری سه جشن اشتغال می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید