روز دانشجو نماد استقلال طلبی در برابر استکبار است

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، ارسلان رحمان نژاد عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو اظهارداشت: روز دانشجو نماد استقلال طلبی در برابر استکبار است و این روز صندلی ویژه ای در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دارد.

روز دانشجو نماد استقلال طلبی در برابر استکبار است

وی اضافه کرد: اکنون پس از گذشت سال ها از 16 آذر 1332 روز دانشجو به عنوان نماد نشاط، عزت و عدالت خواهی است و تا زمانی که دانشجو به عنوان نماد پویایی حضور داشته باشد، تغییر و تحول نیز در جامعه هر روز مشاهده خواهد شد.

رحمان نژاد ادامه داد: دانشگاه پیغام نور پیرانشهر دارای پنج نفر هیئت علمی و هفت کارمند است که زمینه تحصیل را برای 1500 نفر دانشجو در 18 رشته از جمله روانشانسی، علوم تربیتی، حقوق و حسابداری و... فراهم نموده است.

رئیس دانشگاه پیغام نور پیرانشهر اظهارداشت: 100 استاد در این دانشگاه مشغول به تدریس می باشند، همچنین برای ارائه خدمت بهتر به دانشجویان عزیز از مسئولین تقاضا داریم تا نسبت به بهبود امکانات رفاهی از جمله احداث سالن غذاخوری و اختصاص مسیر ویژه تاکسی برای سرویس دهی به دانشجویان اقدام گردد.

رحمان نژاد در رابطه محاسن تحصیل در دانشگاه پیغام نور گفت: تحصیل در دانشگاه پیغام نور بر مبنای دانشجو محوری است که حضور دانشجو در دانشگاه اجباری نیست و زمینه برای تحصیل افراد شاغل نیز فراهم شده است.

وی اضافه کرد: همچنین سهولت تحصیل برای داطلبان بومی نیز یکی دیگر از این مزایا است که 95 درصد دانشجویان دانشگاه پیغام نور این شهرستان بومی بوده که از لحاظ تامین خوابگاه برای تحصیل این مشکل وجود ندارد، یکی دیگر از مباحث مهم، تحصیل به صورت نیمه حضوری و مجازی است که در دانشگاه پیغام نور نیز این امکان فراهم شده است.

رحمان نژاد با اشاره به 25 آذر روز پژوهش اضافه کرد: دانشگاه در دو محور آموزش و پژوهش فعالیت دارد که بحث آموزش در قالب درس، استاد و کلاس اجرا می گردد و بحث پژوهش به عنوان موتور محرکه یک جامعه نتیجه آموزش در دانشگاه است که می تواند دست آوردهای بزرگی را برای جامعه داشته باشد، که دانشگاه پیغام نور پیرانشهر توانسته است در این رابطه بیش از 200 مقاله علمی- پژوهشی ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 20

به "روز دانشجو نماد استقلال طلبی در برابر استکبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز دانشجو نماد استقلال طلبی در برابر استکبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید