روایت رسانه عربستانی از عدم تمدید قرارداد برانکو و مصدومیت بیرانوند

به گزارش مجله بوشهری ها، روزنامه الریاض عربستان با اعلام شروع فروش بلیت های بازی ملاقات الهلال و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دلیل عدم تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان را فاش کرد!

روایت رسانه عربستانی از عدم تمدید قرارداد برانکو و مصدومیت بیرانوند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روزنامه الریاض عربستان، فروش بلیت های بازی تیم های الهلال و پرسپولیس از ساعت 16 امروز (شنبه) در مقر باشگاه عربستانی شروع می گردد و تا ساعت 22 ادامه دارد. این فرایند فروش در شهر ابوظبی به عنوان محل میزبانی بازی نیز ادامه خواهد یافت.

قیمت بلیت ها از 35 ریال سعودی شروع می شوند که شامل 12500 جایگاه می شوند. بلیت های 200 ریالی نیز برای 2018 جایگاه در نظر گرفته شده اند. بلیت های گران قیمت 600 ریالی (معادل 612 هزار تومان) برای 320 نفر تماشاگر تعبیه شده است.

روزنامه الریاض سپس از پرواز اختصاصی امشب کاروان تیم فوتبال الهلال به ابوظبی اطلاع داد تا مهیای رویارویی با پرسپولیس شوند.

در آخرین تمرین تیم الهلال که عصر دیروز برگزار گشت 2 بازیکن غایب بودند. نواف العابد به دلیل مصدومیت همچنان به تمرینات اختصاصی ادامه می دهد. حفیظ نیز در تمرین غایب بود.

این رسانه عربستانی سپس با اشاره به مصدومیت بیرانوند و عدم تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس نوشته است: علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم پرسپولیس در تمرینات 2 روز قبل مصدوم شده و امروز شرایط او برای بازی برابر الهلال تعیین می گردد. همچنین برانکو ایوانکوویچ تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس را تا زمان انتها 2 بازی رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تعیین شدن صعود یا عدم صعود رد نموده است.

ملاقات رفت تیم های الهلال و پرسپولیس سه شنبه هفته جاری در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی، پایتخت امارات به میزبانی تیم عربستانی برگزار می گردد. زمان بازی برگشت نیز 25 مهر ماه خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 709

به "روایت رسانه عربستانی از عدم تمدید قرارداد برانکو و مصدومیت بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رسانه عربستانی از عدم تمدید قرارداد برانکو و مصدومیت بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید