رئیس سازمان میراث فرهنگی درگذشت باستان شناس گیلانی را تسلیت گفت

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی درگذشت بهروز همرنگ باستان شناس، نویسنده و پژوهشگر گیلانی را تسلیت گفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی درگذشت باستان شناس گیلانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، متن پیغام تسلیت علی اصغر مونسان به مناسبت درگذشت بهروز همرنگ به توضیح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یکی از باستان شناسان باسابقه و تلاشگر کشورمان که سهمی بزرگ در پژوهش های میراث فرهنگی و باستان شناسی استان گیلان دارد موجب تالم و تاثر اینجانب گشت. مرحوم بهروز همرنگ در حین خدمت و در روزی که مزین به نام باستان شناسی است دارفانی را وداع گفت و تصویری از یک محقق متعهد و بزرگ از خود در خاطره ها برجای گذشت. 23 سال فعالیت مفید و مستمر در حوزه باستان شناسی و تدریس در دانشگاه، تالیف 5 کتاب ماندگار، نگارش 20 مقاله ارزشمند و شناسایی 700اثر در آنالیز های باستانشناسی رودبار و تالش، روایت بخشی از خدمات ارزشمند مرحوم همرنگ به میراث فرهنگی ایران است. درگذشت آن فقید عزیز را به جامعه باستان شناسی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند منان برای روح آن بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزی صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

بهروز همرنگ باستانشناس، نویسنده و پژوهشگر آثار باستانی گیلان روز گذشته - دوشنبه 23 مهر- در حین ماموریت و در حال اجرا حدس و لایه نگاری معین حریم کهنه ماسوله گیلان دارفانی را وداع گفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 278

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی درگذشت باستان شناس گیلانی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی درگذشت باستان شناس گیلانی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید